Full width home nuffnang

ehhh..ehh.. korang dah apply cuti raya ker??? kat pejabat aku dah kena apply dah... sekarang ni akulah juara cuti di Bahagian aku ni.. sbbnya... aku cuti selama 8 hari... horeeeyyy!!!!!seminggu sebelum raya dan seminggu selepas raya.....

bukan sbb raya rakan okeyyy... sbbnye aku memang tak amik cuti... masa nilah aku nak bercuti sakan... baki cuti aku ada 19 hari dan so aku amiklah cuti raya 8 hari.. makanya tinggal 11 hari... dan baki 11 hari tu confirm aku tak bercuti dah... sbb setiap tahun aku akan simpan baki cuti aku 10 hari ke GCR... alhamdulillah setakat ni dah 60 hari aku simpan utk pencen nanti... ecehh.cehh... kononnye lah...

alah... masa nilah nak simpan cuti.. nanti dah ada komitmen lain takleh simpan plak .. so ada kesempatan ni aku simpanlah.... ecehh.. ayat rendah diri konon... hihihih....

so.. korang ada ke yang cuti lama mcm aku ni sempena raya???

6 comments:

  1. Ni macam entry riak ni... aku nak tengok ko ada anak nanti.. dapat tak baki cuti ko 11 hari tu...??? well see....

    ReplyDelete
  2. dah apply lama kak :-) amik 6 hari sampai 20hb..

    ReplyDelete
  3. kty start 8 hb sept - 16 sept..
    kalo rajin sambung lagi .hehehe

    ReplyDelete
  4. blum apply lg la..
    tgh blur² agi ni, bigboss plak cuti bersalin..
    tataw somi lama mane cuti, kena diskus dulu la..
    tp rasa ari senin tu dh nk kije balik..
    eh, kamis cuti lagikn, ari 1 mesia.. horeeey!!!

    ReplyDelete
  5. puteri.... riak mendanya... baca balik n3 aku tu.. kan aku kata sementara takde komitment boleh aku cuti byk.. kalo ada komitmen nanti.. sure taklehnya.... hahaha... mesti ko terasa cuti ko dah habis ekkk.... weekeke

    ReplyDelete
  6. a'a... terasa gakla.. sebab cuti aku dah tinggal ciput... tapi bukan aku sorang.. ramai lagi ibu-ibu yang senasib... so... ada aku kisah???? huhuhuhu.. semuanya untuk anak tercinta.... bukan untuk orang lain pun... ye tak..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]