Full width home nuffnang

Sorrylah.. aku tak update apa-apa pun dari awal tadi...bukan per u... aku sibuk berkemas... leceh.. paling menyampah nak mengemas ni... umah aku sendiri pun tak berkemas lagi nak raya.. tapi nampaknya kena kemas opis plak....

Actually aku sekarang tgh bz kemas barang-barang aku... pindahnya jarak 10 langkah jer..dari meja sana ke meja sini.. tapi barangnyer.... mak datuk aiiii... mcm pindah umah plak....

tak kuasa aku nak snap gambo.. muntah tgk barang yg punyalah byk.... mana nak buang lagi....maklumlah member lama aku ni pindah barang yg diwasiatkan sikit punya banyak daaaa!!!!

so tugas lah aku mengasingkan mana yg boleh disimpan dan tak patut di simpan....
nantilah ..later-later aku rajin aku snap gambo ekk..
korang tgklah sendiri....

oklah..aku nak balik dah.. alhamdulilah.. opis aku bulan posa ni dapek balik awal 1/2 jam dari biasa... tapi hari ni en hubby ajak berbuka dengan YAB TPM le plak kat Masjid Wilayah.. adohaiiii.. lotih acik nak nemannya... mujurlah laki.. kalo kawan.. hampeh nak teman....

1 comment:

  1. alah sis oiii kerja berat2 x elok makruh ... nanti meletihkan...

    nak pegi berbuka dengan TPM ? wah best kan dpt jemputan TPM kan... org sekampung kan.... Layanzzz ajer

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]