Adussss... susah hati ni bila tukang jahit aku tak dapat dihubungi ni.... mana plak minah ni.... jenuh aku call.. tak dapat-dapat... bila call je mamat bangla yg angkat... bila call je mamat bangla yg angkat... dah kahwin ngan mamat bangla ke gamaknya????

Tapi takkan ler.....

adohaiii.. susah hati betul ler,..... aku sesuai ngan dia jer... bila dia buat sedap je aku rasa .... cepat plak tu... murah plak tu.... bila dah dekat nak raya ni lagilah aku risau....

haiii..ct..ct.... manalah ko pegi....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, August 9, 2010
categories:

4 comments

  1. apa kata pg umah dia..xdelah kita risau ke ape..buatnya dia bwk lari kain tu lagi parah..he he he he

     
  2. masalahnya saya tak tahu umah dia.... sbb selama ni kenal kat opis jer.. masa opis semua dia masuk....

     
  3. cepat2 cari dia sis..nanti org tak nak terima dah kain utk raya..

     
  4. n.a.j Says:
  5. a ah..bukan senang nak jumpa tailor yg pandai wat baju n kita rasa selesa kan?

    hope dapat la cari tailor tu..mamat bangla tak tanya n nak tinggalkan pesan ka?

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS