Ehh..eh...sedar tak sedar dah dekat nak raya dah weh... . bila citer bab raya ni dah tentu tak lepas daripada bercerita tentang lagu raya kan...... radio pun dah mula putarkan lagu-lagu raya... tapi kan...lagu raya dulu-dulu memang lagi kaw-kaw daripada lagu raya sekarang. Nilai sentimental dia lagi kuat.... pastu lirik dia plak..peeerrgghhhh.. melodinyer plak.. mantap sehhh....

Bagi aku, lagu kegemaran aku dah tentu daripada Mamat yang bertajuk Ku Pohon Restu Ayah Bonda...tapi yg versi lama ler.. bukan versi sekarang ni... mcm hempeh suara dia...bila aku dgr lagu tu...sedih gile bro lagu ni.....

lorr.. apa le ngok aku ekk... nak upload lagu ni kat youtube.. tapi puas digodek takleh... baru nak layan-layan aku ni then nak letak kat blog... hhhhuuu.....

Jadi nak tanya apakah lagu raya kegemaran korang ekk...?

Jangan malu-malu nak sharekan lagu kegemaran korang....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, August 27, 2010
categories:

5 comments

  1. ohohoho! Peberet lagu ieda lagu mnasir kak :)

     
  2. zura@iwan Says:
  3. betui2....sy pon suka lagu raya dulu....dgr sayu je....sedap lak tu..

     
  4. aNIe Says:
  5. Lagu mamat ni sedih sgt kan? Suara mamat memang sedap .. oleh mengalir air mata dibuatnya...

     
  6. lg dulu2 mmg bestkan..sy suka sesuci lebaran ngan lg anuar n elina tu

     
  7. ~~Ciklinn~~ Says:
  8. linn suka lagu aisyah pulanglahh melelhhhhh...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS