Nak menjadi seorang popular atau tidak???

pening mikir ni.... sbbnya ni dah kira kes berat... kalo kita pilih nak popular dikalangan semua orang.. kita kena ikutkan kemahuan dan arahan orang... tapi kalo kita tak nak jadi popular kita kena bertindak disebaliknya... maksudnya disini ialah kita kena kontra... kena tegur kesalahan.... kena bising... kena detail.. kena lurus bendul..kena buat benda yg baik jer.....

aa alamat lah tak popular kan....

selalu terjadi mcm tu kan...

agak-agaklah...kaedah mana yang sesuai agaknya utk jadi seorang pemimpina???

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, August 9, 2010
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS