Haaattttcummm.......
adohai.... selsema plak aku ni....
eee.. 2 minggu ni mcm-mcm penyakit singgah kat aku...
lemah betul antibodi badan aku....

memula sakit pinggang..
pastu tu sakit tekak..
pastu selsema plak...

bila dah selsema tu ..
korang paham jelahh....
sure lidah rasa pahit..payau jer...
air ludah rasa mcm byk jer ...

tu yg amat tidak selesa jika duk dalam opis yg beraircond ni...
mujur pinggang dah tak sakit lagi...
boleh panas-panaskan badan bercanda di luar opis...
kui..kui..kui...

so.. si kembarrr....
help me....
sila bawak aku jln-jln lunch time nanti ekkk...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, February 3, 2010
categories:

7 comments

  1. Ibuhani Says:
  2. jgn makan sebarang ubat ekk......refer ngan doktor dulu :)

     
  3. LoVEaQshA Says:
  4. erm akak dlm keadaan skrg memang harus berhati2~!~
    lau nk mkn ubt tny doc dlu..!!!~
    xper bersush2 dahulu bersenang2 kemudian..

     
  5. ArELeEz Says:
  6. nak dpt gud news kot! he3..

     
  7. SuriYati Says:
  8. rasa2 mcm ade berita baik bakal muncul tk lama lg....:) insyallah...

     
  9. Delimasari Says:
  10. udah selesema tu..... haaaa bnyak simpton dtg
    insyaallah ada tu....

     
  11. ppb_ppkp Says:
  12. akak..ntah2 tanda akak nak lekat dah tu...take care taw

     
  13. KELLY910 Says:
  14. take a good rest sis.. hope ull get well soon..:)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS