korang tgk plug umah aku....
ni tanda mogok ke ganas ni????

baru suruh blaja masak ...
dah gini jadinya...
yg geram bila aku balik kejer...
tgk jadi gini... boleh tak ngaku...
habis???
sapa lagi yg buat???
dah tentu aku laki bini gi kejer...
tinggal dia sorang kat umah kan...



eee geram tul aku...
malas nak bising-bising..
aku panggil je si din letrik...
malam-malam buta din letrik datang
terbang Rm 50.00..
ee gram tul...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, February 25, 2010
categories:

14 comments

  1. ganasssnyaaa punya mogokkk

     
  2. AtieAbid Says:
  3. mak aiii...mmg ganaz la...haha..

     
  4. PuteriSatu Says:
  5. huhhuhu/... yang sebelah tu pun cam nak ikut nasib rosak gak tu... dah retak dah aku tengok tu...hiks

     
  6. Chik Na Says:
  7. macam mana boleh jadi cam tuh...sabar sabar...

     
  8. illa Says:
  9. nie macam kena ketuk jer....cam perbuatan sengaja je nie...

     
  10. eyfagroove Says:
  11. ganasssss....takutnye kak...huhu

     
  12. Delimasari Says:
  13. mmg ganas terlampau tu....
    x pasal222 money terbang yerk....

     
  14. Ibuhani Says:
  15. ganas tu......ketuk ke apa tu?

     
  16. wuishhh, ganasnya dia....aku ingatkan serangan cik tikus ker...rupanya tikus kepala itam punyer keje...

     
  17. Mak Su Says:
  18. fuyoooo..... makan plug ker hapa gamaknyer tu

     
  19. Ini masak apa guna plug? masak nasi ker?

    Ganas kalau baru masak nasi plug tercabut

     
  20. hemmm memang ganas

     
  21. wuuu...dasattt...

     
  22. ni mesti minah indon tu cantik akak pulak suruh buat kerja
    orang cantik mana boleh suruh buat kerja

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS