Peerrrggghhhhh.........
sedapnya... malam tadi....
dapat makan free..........

si Nurul anak saudara aku... belanja makan pizza...
blanja sempena dapat tukar dari Besut ke KL semula....

walhal aku bukan suka sgt pun pizza ni..
tapi dah orang belanja...
tala jer lahh..
takkan nak banyak songeh plak...
ye tak????



kopak gak dia seratus...
alamak.. awat gambo aku ni mcm blurrrr jer.....
lor bukan mcm.. memang sah blurrr....
takpelah... janji ado....
ahahkss......



jgn tak caya...
aku minum air teh o di pizza...
not coke or pepsi ok....
jaga kandungan.....
kononnya lerrrrrr.........



tapi dah nafsu membuak-buak masa tu...
tetiba mcm teringin plak nak air mocca ni...
apa namanyer...entah ler..
yg aku tahu nyebutnya mocca...
lain aku tak reti nak nyebutnya....

maklum ler...
aku ni memang failed kalo bab order mengoder ni...
bukan per....
nama seindah rupa.. tapi bila rasa ...
hancussssss.......

So. nurul.... tq ler ekk....
coz blanja we all...
esok lusa jgn lupa blanja lagi tau....

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, February 4, 2010
categories:

11 comments

  1. PuteriSatu Says:
  2. mana nurulnya..???? nampak air je....

     
  3. nampak makanan saja...orgnya mana...

     
  4. Fara_Adura Says:
  5. Wawawa.. memang kalo orang banje, takkan nak tolak kan.. suke oh kalo orang banje.. :D

    Da de kandungan eh.. tahniah2.. da lama tak ikot perkembangan u.. selamat suma eh..:)

     
  6. nurulnya kat air mocca tu.. dia tak nak enteprem..

     
  7. rasp Says:
  8. sis, i nie kan...
    kalo org blanja...
    semua food mesti terasa extra sodap hehehehe
    smoga makin murah rezki nurul :)

     
  9. LiAnA Says:
  10. npk cam sedap je air mocca tu..

     
  11. ~ujicham~ Says:
  12. kandungan? wah.. ada berita ceria disitu. mudah2 berjaya.

     
  13. Erin Rashid Says:
  14. akak, dh ada isi perutnya??
    tahniah sgt!!
    pas nih ada la org menatang akak bagai myk yg penuh...
    huhuhu

     
  15. SyaNa Says:
  16. kak pe cite?? da ok ke kandungan??
    jaga diri eh :)

     
  17. Delimasari Says:
  18. katanya mmg sedap air mocca tu

     
  19. Delimasari Says:
  20. jaga diri baik222

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS