Apasal org lain dapat iklan byk dari nuffnang?
apasal aku tak dapat?
Apasal nuffnang siap beri iklan khas lagi???
nape aku tak dapat?

Nape....bla..bala..bla....

Ahakkss.... angin tak tentu pasal aku ni...
apa lah ko ina oii...
org hit blog tinggi menggunung...
kalo dah blog aku ni senonit je yg membacanya..
mana nak dapat iklan semua tu...

tapi takpe....
aku akan usaha lagi.. dan lagi.. dan lagi....
syukurlah ada 2 iklan yg aku dapat ni....
baik sungguh org nuffnang ni...
habis je tempoh iklan aku..
terus dia beri aku lagi iklan baru...
toceh..tocehhh...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, February 25, 2010
categories:

7 comments

  1. eyfagroove Says:
  2. usaha kak usaha!! hehehe

     
  3. mamaaerish : Says:
  4. chio chio....

    eb x join nuff pn... tapi sokong kengkwn sumer....(",)

     
  5. Miss Nurul Says:
  6. sama la kita...hahaha...........

     
  7. eynda Says:
  8. Ye jangan putus asa.... :-)

     
  9. AtieAbid Says:
  10. nufnfnang tu ape..??adeh..nie la akibat buta it..huhu..

     
  11. mamarempit Says:
  12. usaha itu tangga kejayaan

     
  13. YA.. AKU SETUJU USAHA TANGGA KEJAYAA, MEH BERI TIP NAK NAIK NUFFNANG

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS