Alhamdulillah...
Sakit pinggang aku dah beransur baik...
walaupun ada sakit-sakit manja lagi..
tapi takdelah seteruk mcm minggu lepas....

Tapi...........
skarang ni satu bab lagi timbul...
tekak aku sakit plak ni..
rasa mcm nak selsema plak...

cuti 3 hari ni pun aku tak kemana..
baring.. makan ..minum.. baring...
itu jelah koje aku....
niat hati nak jalan-jalan gak...
tapi tak larat..
pinggang sakit masa tu..
baru hari nilah ok skit nampaknya....
well...... alhamdulillahhhh........
lega skit...
setakat selsema aku ok jer...
jgn batuk sudahlahhhhhh...
sebab batuk akan membuat aku senak perut....
aahsss...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, February 2, 2010
categories:

4 comments

  1. Miss Nurul Says:
  2. alhamdulillah :)

     
  3. Ibuhani Says:
  4. sakit tekak cam simptom nak batuk jer tu......minum air putih suam byk2.....jgn byk bgerak ye Ina.....duk rehat jer. Smoga semuanya berjln lancar seperti yg dihajati :)

     
  5. iNa Says:
  6. alhamdullilah dh kurang sakit pinggang..........
    sakit ekak kene minum air putih byk2 kak...
    rehat byk2 tau..

     
  7. atty's Says:
  8. kena rehat lagi nie ..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS