Jumaat baru ni.. opis aku ada buat Majlis Puspanita...
Besttttt ooooooooo.............
enjoy sgt......
Tema kali ni "Padang Pasir"..........

So kalo dah tema mcm tu.. sure ler.. kena pakai baju yang ala-ala Arabian...
Tapi malangnya... takde sambutan daaaaaaa...........
ramai yg datang pakai baju opis jer.. baju kurung.........

Kat Majlis ni ada buat Hadiah rantaian kasih...
kiranya semua orang kena bawak satu hadiah ...
lepas tu hadiah tu kena pas nama yg berikutnya...
so ...semua sure dapat hadiah punyeee....
oklah kan...
kalo tak kang melopong jer...........



dan aku plak.. hadiah yang aku dapat ialah buku cerita...
tajuk buku cerita ni.. mcm ada kena mengena jer ngan aku..
nak tahu per?????
"Secebis Impian"
so.... sama kan ngan impian aku.....



dan ini plak hadiah cabutan bertuah yang aku dapat...
aku kalo bab cabutan bertuah memang susah ler...
memanjang tak bertuah...
kali ni bertuah plak aku.....



tapi....
aku ingatkan bertuah ler...
rupanya tetap tak bertuah...
sebab per ko nak tahu ????
sbb aku dapat hadiah yg aku sponsor sendiri beeeeeeeeeeee....................
adohaiiiiiiiiiiiiiiii......................



Hah tgk they all ni.......
dah mcm kenduri dah aku tgk.....
yelah... dah temanya padang pasir....
menu makannya pun padang pasir lah kan....
roti arab koooo menunya........



Ni lagi satu best.....
asal majlis puspanita jer...
mesti akak ni ada...
mcm dah sign sampai mati plak....
bab karaoke jer...
mesti akak ni konker.....
lantak ko ler kak oiiiii..............
janji ada pengisian... kalo ko tak nyanyi..
sunyi plak majlis ni nanti....



masa ni plak.. time pakaian beragam...
Kak Not jadi model maut....
maut dah maut dah...
ingatkan dapat no 1...
tapi rupanya tempat ke empat daaaaa....
cian Kak Not....
jadilah kak Not..
hadiah sebelum pencen kan.....
Ahahahksss........

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, February 2, 2010
categories:

7 comments

  1. ikan emas Says:
  2. keh keh keh ...

     
  3. Miss Nurul Says:
  4. hhohohoho...sporting tuuu :)

     
  5. Delimasari Says:
  6. gelak beso, baca entry INA ni, hadiah sendiri dpt ke sendiri semula
    xpe itu nama rezeki kembali semula..
    INA udah mula keje ke ni...

     
  7. umie Says:
  8. gambar akak sendiri mana?

     
  9. Ibuhani Says:
  10. kalau pakai ikut tema lg meriah kan.....

     
  11. bspotgurl Says:
  12. wah wah.. seronoknya semua
    theme yang meriah..:)

     
  13. PuteriSatu Says:
  14. hadiah sendiri? wkakakka..sian ko... padan tak blous tu..?

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS