Hari ni aku tak tahu nak update per...
mood yg celaru.. keliru... akibat menahan sakit pinggang....
kalo aku dah tahu nanti nak update per...
aku update ekkk...
ok.. chaaaaawwwww..............

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, January 29, 2010
categories:

12 comments

  1. Delimasari Says:
  2. kelakar c ina ni.... berehat le

     
  3. Chik Na Says:
  4. ambik je mc..rest kat umah

     
  5. tq for coming to my blog sis..sakit pinggang memang tak best kan..nak wat apa semua tak selesa..sian..try2 la pakai bengkung may it help

     
  6. aNIe Says:
  7. Take a good rest....

     
  8. fazemy Says:
  9. Sakit pinggang ok. jgn sakit buah pinggang sudahla. cepat g check doktor!

     
  10. Miss Nurul Says:
  11. bykkan istighfar..insyallah :)

     
  12. mama_umar Says:
  13. aku ku saket pinggang baring jap,kasi rehat sket tulang blkg,kdg buat kije byk sket pon dah saket pinggang

     
  14. KELLY910 Says:
  15. salam..
    tak sihat ye.. take a good rest n hope ull get well soon..:)

     
  16. Fiza's Says:
  17. rehat bebanyak yer kak

     
  18. hmm..mmg tak selesa kalo kena sakit pinggang kan??
    masa nak buang air, nak solat, masa menunduk mesti rasa tak selesa..
    Tp takpe Ina..sakit biasa aje tu. Rehatkan diri..

     
  19. Ena Qalinsya Says:
  20. nape sakit pinggang kak..sian dia..
    buh minyak panas ye kak..
    sy klik flymas kak

     
  21. iNa Says:
  22. rehat byk2 kak..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS