Full width home nuffnang

Hari ni Genap 7 hari treatment aku....
fuh !!!!!!!!!! lagi 7 hari aku kena tunggu....
mcm kena tunggu satu tahun...

semalam aku diserang satu penyakit yg entah apa-apa...
pinggang aku sakit mcm nak terberak ada.. terkencing ada...
tapi yg peliknya perut aku... ari-ari aku... takde plak sakitnya ...
pinggang je sakit ...

Siyessss wehhhh..........
nak bangun takleh.. baring takleh...
jalan takleh.. semua takleh..
tak tahulah adakah ianya normal atau memang aku jer yg kena simtem2 gini...

aku call Dr aku...
dia pesan jgn makan ubat apa-apa...
rehat byk....
sbb takut itu simtem aku.....
katanya ada clien dia yg mcm tu.. ada yg takde apa.. ada yg kena duk wad sampai 3 bulan...
terpulang pada org tu...

risau plak aku dengar nya...
aku ni kalo ikutkan baru 1 minggu...
takkan seminggu dah ada kesannya...

aku plak pikir-pikir agaknya aku salah tido kot...
ataupun urat aku terseliuh masa aku nak bongkok ke apa kan...
tapi aku memang tak perasaan...
tiba-tiba jer sakit yg amat....

semalam aku balik je rumah terus bedebumm atas katil....
nak sembahyang pun takleh ko.. last-last laki aku suruh sembahyang sambil duduk....
tak pernah aku buat sembahyang gitu....
alhamdulillah berjaya gak aku buat...
memang aku risau yg amat....

hari ni.. aku bangun tido ....ok sikit..
walaupun ada sakit-sakit lagi....
ingatkan nak cuti rehat kat rumah...
tapi En Hubby tak beri plak..
dia kata duk umah takde sapa..
nanti kalo apa-apa susah...

Dia takleh cuti.. sbb bulan ni byk cuti dah...
ada kejer urgent dia kena buat..
adohai...
mujur bininya memahami...

harap-haaraplah takde apa-apa yg berlaku....

13 comments:

  1. jgn jalan byk tau kak..
    take care ye

    ReplyDelete
  2. insyallah... bykkan bersabar... ada hikmah disebalik segalanya...

    ReplyDelete
  3. Salam,
    Akak, agaknya sakit2 tuh tanda2 baby nak jadi kot.. Kalau betul jadi agaknya berbaloi semua sakit2 tu kan???

    Aminnnnn... kita doakan yg terbaik..

    ReplyDelete
  4. hope semuanyer will be ok..byk2 kan rehat yer kak ina..insyaallah..

    ReplyDelete
  5. try to get as much rest as possible ya...
    take care!

    ReplyDelete
  6. jgn lasak2...bykkn rehat sbb org yg susah pregnant kalau nak pregnant mmg rase cam tu.....so jgn byk bergerak tau.....duk diam2 ekk.....smoga smuanya berjln dgn baik n lancar......insyaallah :)

    ReplyDelete
  7. maybe tu antara tanda2 kot.. mmg ada yg sakit pinggang... takpun sakit breast... mudahan2 ada kak..

    ReplyDelete
  8. moga cpt sembuh...take care ok...

    ReplyDelete
  9. akak, jage diri kak....jgn melasak...mane tau rezeki akak
    bende tu baru nak melekat....akak byk2 berehat yeak kak...

    ReplyDelete
  10. semoga sihat dan sukses...
    Kool dlm semua situasi ye..

    ReplyDelete
  11. jaga diri bebaik kak...
    take care tau...
    rest byk2 ye..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]