aku war-warkan disini..
hari ni aku MC..
Mc sbb aku sedang melakukan treatment IUI...
korang kalo nak tahu IUI tu per.. sila search google k...

aku mohon sgt..
korang doakan aku ..
selain dari usaha aku..
dan doa aku pada allah..
aku mengharapkan doa dari kalian....

mana tahukan...
ada dikalangan doa-doa korang yang dimakbulkan allah...

Tika dan saat ini memang aku mengharapkan kehadiran cahaya mata
cahaya mata untuk kebahagian aku suami isteri..
cahaya mata yang boleh mendoakan aku jika aku meninggal dunia..
cahaya mata yang boleh menyambung zuriat nabi allah adam dan Nabi Muhamad s.w.t...

tipulah kalo aku katakan yang aku tidak kisah semua ini..
hakikatnya... aku memang memerlukan kehadiran baby comel disisi aku....
aku memohon padamu tuhan....
jgnlah ko biarkan aku hidup keseorang tanpa kehadiran zuriat...
berilah aku secebis sinar cahaya ...

amin..amin..amin...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, January 21, 2010
categories:

20 comments

  1. Shida Says:
  2. insyaallah kak..berkat usaha & doa..semoga segalanye dipermudahkan..kuatkan semangat..

     
  3. zee nazeri Says:
  4. InsyaAllah, Usaha Tangga Kejayaan..

     
  5. ya allah...tunaikanlah permintaan hambumu ini...aminnnnn..

     
  6. Ibuhani Says:
  7. amin....smoga dimakbulkn Allah SWT...

     
  8. Ya Allah..Tuhan Pemberi Rezeki, Tuhan Pemberi Nikmat, kurniakanlah kepada hambamu ini kegembiraan dan kebahagian hidup. Perkenankanlah usaha hambamu ini..

     
  9. lily lotus Says:
  10. amin :)...InsyaAllah akan ada rezeki dariNya

     
  11. weeda Says:
  12. aminnn...semoga ada rezeki akak kali ini...tiba2 saya rasa terharu lak sbb saya pon masih mencuba jugak huhuhu...take care kak :)

     
  13. Fiza's Says:
  14. akak, kiter sentiasa doakan akak.. moga segala usaha dan doa akak selama ini akan dimakbulkan, InsyaAllah

     
  15. Delimasari Says:
  16. gud luck = SIS doakan semuga hajat ina tercapai

     
  17. ppb_ppkp Says:
  18. insyallah kak ina.semoga berjaya..chaiyok..
    doakan imah gak eh akak

     
  19. Erin Rashid Says:
  20. amin..
    semoga semuanya selamat

     
  21. ieja Says:
  22. insyaallah akak..setiap usaha pasti ada hasilnya..yang penting teruskan usaha di disamping memohon pada-NYA...

     
  23. a kl citizen Says:
  24. ameen.ameen.ameen.

    semoga yang terbaik milik ina.

     
  25. LiAnA Says:
  26. Amin... jngan stress... jgn angkat2 berat., duduk je relakss..
    basuh baju, sidai baju.. stop dulu mende tu sumer... kita cuma berusaha.. ALLAH S.W.T yang menentukan.. kalau ada buah kurma or jus kurma.. amik tu hari2...

     
  27. insyaallah..awk dah berusaha Allah akan kabulkan nnti permintaan awk..Yg penting kene ingat Allah..take care

     
  28. iNa Says:
  29. insyaallah kak..
    ina sentiasa doakn yg terbaik tuk akak..... :)

     
  30. aYu Says:
  31. lama dah xmenjengah ke sini..
    akak cuba la ye..
    saya doakan smoga ketabahan akak selama ni akan berbalas dengan kehadiran si kecil yang di nanti...

     
  32. usaha tangga kejayaan.......... lepas nie kalo x jadi gak kita gunakan tangga sebagai pendinding

     
  33. zura@iwan Says:
  34. aku pon terasa la kesedihan ko.....kita mgalami nasib yg sm.....hrp2 ko bjaya ye...

     
  35. insyallah....kita doa sesama...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS