Semalam angin masak aku membuak-buak....
pepagi aku dah gi kedai aceh...
biasalah ..kalo gi kedai aceh tu.. mcm-mcm aku nak beli...
sebab geram semuanya fresh2 blake...

memula niat dihati nak masak gulai nangka..
tetiba nampak rebung...teringat plak..
En hubby aku suka makan rebung...
aku ni tak pernah masak rebung...
tapi aku cuba jelahhh...
tak cuba mana tahu kan...

pastu dalam kepala nak buat pecal plak...
dah ada pecal, rebung masak lemak... kalo ada ikan kering pun sodap kot...
aleh2 teringat plak kat CT...
dia mana makan semua ni...
aaahhh.. rebus kerang jelah.. dia suka kerang rebus...



balik kedai .. bersilat aku kat dapur...
siap semua... panggil makan....

lauk rebung oklah...
En Hubby aku makan...
tapiiiiiiiiii...........
pecal aku ni hahhh.........
sapa nak makan....
takde orang nak makan..
aku sorang gamaknya yg makan......
syok sendiri plak aku ekk...
rupanya En Hubby aku tak reti makan pecal;...
adohai....ahhaksss...

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, January 11, 2010
categories:

5 comments

  1. weeda Says:
  2. waahh banyaknye wat pecal..naper x anta umah kita huhuhu :P

     
  3. Shida Says:
  4. sedap nyer pecal..huhuhu..rindu giler nak makan pecal ibu kat kota tinggi..courier skit kat shida kak..hehe

     
  5. Ibuhani Says:
  6. org dlm umah 3 org jer, masak pecal mcm utk 10 org tu.......

     
  7. hihihi.... tersalah congak ler bu... wakakakss

     
  8. antar sini! antar sini! confem saye selambe abehkan... maklum la kan... pecal mana ade lemak sangat =)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS