wahhhhh...
berdebarnya nak tunggu hari esok....
lama dah tinggalkan treatment...

tetiba semalam en hubby aku boleh kata ngan aku...
honey... takleh ker kalo esok beritahu Dr kita terus jer step 10????
leceh aar nak 1st step ....


kalo boleh.. aku pun suka..
masalahnya....

ini hospital baru... mesti nak mula dari 1st step kan????
so takpe....
kita tunggu jer esok ekkkk...

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, January 18, 2010
categories:

9 comments

  1. eya Says:
  2. kene mule smule ek,kite dulu da bp taun x buat..tp xyah blk smule,tnjuk je hak lame2 tu..hehe..

     
  3. aNIe Says:
  4. Salam ...akak baru masuk blog diarihati ini...& baru baca pasal treatment itu...akak doakan diarihati berjaya dan impian itu dimakbulkan...

     
  5. Ibuhani Says:
  6. gd luck ina :)

     
  7. YanDarwisy Says:
  8. Akak, treatment apa tu kak..maklumlah blum lama jadi rakan blog. maaf ya!

     
  9. weeda Says:
  10. semoga kali ni berjaya kak...saya pon mengharapkan "rezeki" yang satu ni..kita berusahalah mana yg boleh kay! :)

     
  11. cik mas Says:
  12. mudah2an berjaya treatment kali ni kay.. berdoa dan berusaha tanpa henti :D

     
  13. semoga berjaya. Semoga memperoleh rezeki kali ni..Amin

     
  14. Zawiyah Says:
  15. good luck ina!tahun ni kita sama2 doakan moga2 kita sama2 akan bergelar ibu. nti share ya treatment ina tu.

     
  16. ai Says:
  17. Gud Luck My Pren!!

    Aku doakan yg terbaik utk kau (^_^)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS