Full width home nuffnang

Semalam.. N3 aku satu jer...
selalunya sampai 3..
tapi dah semalam bz yg amat..
maklumlah lama MC... keje pun melambak ler...

So hari ni aku nak mulakan kisah adik ipar aku plak...
lama dah tak gosip tentang dia...
asyik citer aku jer...
kali ni meh aku sambung citer dia plak...

korang tahu tak... 2 hari lepas ..
masa aku tgh duduk-duk rehat-rehat kan diri kan...
tiba-tiba dia ckp ngan aku....

dia kata apa tau........
gini ayat dia.....

" Kak Na... CT rasa mcm best plak sekolah sini..
duk sini.... betul ckp Kak Na kan...?????"


camner tu....
korang rasa camner?????
apa maknanya semua ini????????????

9 comments:

  1. biasa la budak..mula2 mmg tak best..da kenal kwn br la syiokk
    ala mcm sye pn gitu kak..bukan time kecik2 time da besar gabak ni pun, mula2 tukar keje sure rse tak best sbb takde member..da kenal org ade teman nk gosip2 br rse sonok

    so tak yah la akak risau sgt..yg penting akak jgn stress ok..kata nk anak kan..so yg len2 tu jgn pk sgt

    cuma perhati jek dia tu..time blk skolah kena punctual, jgn bg kuar ngan member2 lagi..homework kena siapkan..ujian exam kena pantau
    yg len2 tu akak relax ok..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah... setle satu masalah ko kan....

    ReplyDelete
  3. ha...dah dpt pakwe. ngeh ngeh..

    ke, mmg dia ikhlas? dia dah mula serasi la tu..

    ReplyDelete
  4. haaaa = udah ada kawan special tu ...
    berhati-hati le INA

    ReplyDelete
  5. hehe..budak remaja tu Ina..biasa ler.
    Dorang pentingkan keseronokan dulu..
    Hrp2..dia tak lupakan pelajaran...
    Seronok2 berkawan tu ok..tp kena ler seronok gak ngan pelajaran, hehe..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]