Dah kahwin ngan orang penerangan ekkk..
nak buat camno...
cuti ke apa ker.. totap kena kejer...



aku le tu.. sapa lagi kan....
org lain.. tak..
aku je laki yg kejer tak tentu masa ni...
Sabtu lepas... dia kejer..
sbb YAB Timbalan Perdana Menteri turun kawasan dia...
Ahad pun dia kejer gak...
sbb Rukun tetangga Bandar Baru Sentul buat perlawanan bowling plak....



kiranya kerjasama ngan Jabatan Perpaduan ler ...



aku tak kisah... biarlah dia.. janji kejer....
dari lepak tak tentu hala.. baik kejer...



Dah mcm YB plak dia...
mudah-mudahan.....amin...

Tapi.. jadi YB aku tak nak ler...
kalo jadi KP ker.. KSU ker... aku nak ler....
ahahahakkk.. ada yg booooo aku kalo baca ni......



nama pun program amal.....
dapat kepek jer le....
takde maknanya nak hamper bagai........



tul tak En Rosli.....



hadiah pun... takde maknya duit ke apa...
dapat tuala dan Beg pun dah mujur......



yang penting...perpaduan...
yang penting..... muafakat...
yang penting....... toleransi.....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, January 18, 2010
categories:

5 comments

  1. Sharinginfoz Says:
  2. yang penting had fun kan....

    seronok juga kadang2 ingat kisah lampau....

    Jom Buku Smart Reader

    Fly to ASEAN.. Free????

     
  3. Miss Nurul Says:
  4. wife YB la ni ye??.. hehehe...

     
  5. Ibuhani Says:
  6. kalau jd wife YB jgn lupa kita org tau....penyokong blog awak kita2 org ni smua..hehehe

     
  7. YanDarwisy Says:
  8. Hubby sapa tu, kemain segak lagi dia... mcm Tan Sri pun ada.

     
  9. hehe~ isteri YB eh?? caiyok²~~

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS