Ini bukan kain aku tau..
ini kain sekolah adik ipar aku...
setiap jumaat dia kena pakai kain ni..
wajib katanya..

so masa aku beli kain ni...
aku risau dah...
coz mikirkan siapalah nak jahit kain dia ni...
belinya hari selasa... jumaat dah kena pakai..
bayangkan....
puas aku mikir...

tetiba aku terpikir member aku sorang ni...
aku memang tahu mak dia pandai jahit...
dan dia pun baru je ,launching Butik Pesona Puteri....
so esoknya aku bawak je kain tu...
aku takdelah suruh dia jahit cepat...
cuma aku adalah maklum yg kain tu kena pakai setiap jumaat...

skali tu ko....
esoknya aku datang keje..
terkejut aku...
kain adik ipar aku dah siap....

memang tak terpikir plak dia boleh siapkan cepat...
coz biasanya org kalo amik jahit ni mana boleh siap dalam satu hari kan....
tapi memang class ler mak dia ni...
aku hantar pagi kul 8.00... petangnya dia balik umah kul 4.30 petang...
esoknya pagi kul 8.00 dia serah kat aku dah siap sepenuhnya...

lega hati aku ko...
dapat dia pakai kain tu semalam....
syukur....

So dikesempatan ni.. aku nak rekemen ler kat korang....
kalo korang nak tempah baju ker.... kain ker...
korang boleh ler klik kat Butik Pesona Puteri ni...
bukan saje dia boleh amik tempahan baju kurung, baju melayu dsbnya..
tapi kat butik ni gak dia ada jual pelbagai jenis kain yang terkini...
paling aku suka kat butik ni kita boleh beli pelbagai jenis tudung...
harga yang ditawarkan pun agak berpatutan..
takdelah terlalu mahal...
harga mampu milik...ahahaksss...

So apa tunggu lagi...
Klik Butik Pesona Puteri .....

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, January 9, 2010
categories:

6 comments

  1. a kl citizen Says:
  2. assalammualaikum

    kat mana butik ni ya??

     
  3. Ibuhani Says:
  4. yolah.....kat mana butik tu?

     
  5. ikan emas Says:
  6. Wah ! hebat!
    Iklan dan promosi ni berapa pulak bayarnya?...hehehe
    Nanti sy pun nak hantar laa

     
  7. mama_umar Says:
  8. eh,cantek plak kain adek ko nih,heheh,terigt aku kt kain 4 psg blm anto kt tukang jahit :)

     
  9. ppb_ppkp Says:
  10. re:kak ina..alhamdulillah..rezeki awal tahun dan hasil duit penat lelah penghujung 2009...hopefully pasni ada rezeki lain yang lagi..amin


    kak ina..cepat ek tukang tu jahit..kalo akak antar kat imah..berjanggut la nak siap..haha..sebab.....sebab..imah xreti jahit.kekeke

     
  11. ok ler tu..cepat siap..jahitan ok...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS