Tak kemana aku hari ni...
En Hubby bz ngan kejernya..
Katanya YAB Timbalan Perdana Menteri nak datang kawasan dia...
so dia keje..
aku dok umah melayan adik dia ni hah....

hari ni..nak masak per ekkk....
sotong ada... ikan ada.. sayur ada....
apa yg best ekk...

emmm.... kalaulah dapat makan urap pengaga...
best gak ekkk...ahahaskss...teliur plak aku....
tetiba teringat plak kat arwah atuk aku....

dolu-dolu kalo dia buat urap/kerabu pengaga tu...
mavelessssssssss koooo..............
aku boleh rantah cam tu jer........
ahh.......... merapu plak aku... ngalah kan org ngidam ekk...
azlina..azlina.........

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, January 16, 2010
categories:

6 comments

  1. uittt...tempat aku x panggil urap....tapi panggil kerabu pegaga...wekekekek.....

     
  2. Miss Nurul Says:
  3. arini jd suri rumah jelaa....hehee

     
  4. PuteriSatu Says:
  5. samala....arwah atok aku pun pandai buat kerabu pegaga... sedap giler... windu kat arwah atok aku...wendddunnya....sob..sob...

     
  6. a kl citizen Says:
  7. assalammualaikum

    kalau orang masakkan , memang sedap

     
  8. DYLA Says:
  9. uishhh sedap tu kerabu pegaga,... saya kalo bab kerabu2 sayur2an ni memang suka. satu pinggan pun leh makan.

     
  10. salam....kerabu pegaga bagus untuk kita org pompuan,,,...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS