Adusssss...malasnyer aku nak gi kejer..malas sbb batuk ni ler... sakit semua badan-badan ni dibuatnyer... eeee.malas betul.. dah ler pagi ni ada taklimat TKP aku... byk benda nak uruskan... dengan batuk lagi.. alamakkkkk.... lotih badan acik ni...

pagi ni nampaknyer en hubby pun dah mula ala-ala batuk-batuk manja.... sah menyangkit aku ni... lepas ni laki bini sakit ... fuhhh!!!!!!!!

haraplah lepas makan ubat ni semuanya ok...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, July 20, 2010
categories:

7 comments

  1. sz | m.s.s Says:
  2. musim la kot kak..kitorg laki bini pun dah perit2 tekak ni..jangkit ngan bujang kecik kat umaah ni...adehhh

     
  3. atty's Says:
  4. kalau batuk mmg payah nak sembuh ..
    makan ubat tau .takecare

     
  5. hihihi, cuti rehat la akak..
    kalo x, mc la.. huhuhu..
    kengkadang mai gak feel ghitew,
    time cuti lama la..

     
  6. CuTeMiUt78 Says:
  7. salam singgah sini..
    lama tak menjengah sini..
    ni pagi2 dah malas.. alamatnya akan berpanjangan

     
  8. mummysyafie Says:
  9. saya kalau batuk mesti berlarutan sampai semput. sebab tu kalau ada batuk sikit je terus telan ubat.

     
  10. hajarus Says:
  11. masih xde kurang lagi ker kak? rajin2 makan ubat tau kak... take care ;d

     
  12. Fiza's Says:
  13. jangan lupa makan ubat yer... semoga cepat sembuh

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS