Semalam aku balik adik ipar aku terus datang kat abg dia sambil bisik-bisik....

confius aku.......

" hah tu bisik-bisik tu ada konpirasilah tu..." aku kata...
takdelah... kata laki aku...

takde apa nyer... siap bisik-bisik lagi....aku bebel sambil tarik muka masam naik atas bilik...

lepas 2-3 minit gitu en hubby aku masuk bilik...
memujuk konon-konon...

honey nape ni... nape nak marah-marah ni.. ayang tahulah honey demam..

marah... org ada konspirasi... siap bisik-bisik... mesti ada apa-apa ni...

isssh takdelah... kata en hubby....

dah tu.. nape bisik-bisik? baik ckp... aku bertempik..

"alah.. Ct beritahu bini man dah ngandung"

kalo ckp ngan honey nanti honey stress plak.. dah lah honey deman kan...
kata laki aku.. sambil usap-usap ubun-ubun aku....

aku pun.. diam jelah.. malas nak komen per dah.. termalu sendiri dah...

tak sangka tul cepat plak rezeki they all.... kahwin 10 jun 2010 terus lekat...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, July 23, 2010
categories:

9 comments

  1. aNIe Says:
  2. Itu rezeki diorang...takpelah...sabar...insyaallah satu hari nanti pasti ada berita gembira yang dpt dikongsi bersama...jgn pikir2 banyak sgt pasal tu...buat tak tau je...

     
  3. umie Says:
  4. xper lah kak...rezeki..diorg dapat rezeki anak tp kita mungkin rezeki lain yang Tuhan bagi...hhehe..insyaAllah...

     
  5. Puteri Satu Says:
  6. rezeki diorang.. tak sempat honeymonn puas2 dah mabuk.. sian jugak tuh... hiks.

     
  7. Delimasari Says:
  8. murah rezeki mereka!!!! sabar yer INA

     
  9. n.a.j Says:
  10. banyakkan brsabar..Allah jua Maha Mengetahui..

     
  11. salam,azlina...terima kasih sbb sudi singgah di blog saya :) . Nanti saya linkan blog awak ke blog saya yer?

    by the way...tak ada anak, ujian...ada anak pon ujian jugak...insyaAllah...ada rezeki awak nanti...awak pon akan dapat juga, ameen.

     
  12. zee nazeri Says:
  13. InsyaAllah akan ade rezki kita..Amin

     
  14. lily lotus Says:
  15. insyaallah rezeki awak akan menyusul :)

     
  16. Salam Dik tak baik berburuk sangka....jangan cepat melatah...insyaallah rezeki Adik akan Allah beri bila tiba waktu & ketika nya nanti!sABAR & TERUS BERDOA YA!

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS