Sob..sob..sob....

sedih nyer bila tgk sikecilku yg telah dinodai ini..
dikopak..digabak..ditarik....diketuk...digesel...
adussssssssss.... sentap jiwa raga dibuatnyer....

9 tahun dia bersama aku...
tak pernah sekali aku jentik... aku cubit... aku gesel...
selama dia di bawah jagaan aku tak pernah dia meragam...
alih..alih... setelah lama dia tidak dibawa jalan-jalan...
dia boleh bertindak liar... terus tanpa kawalan...
dan terus... kebabommmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!! accident!!!!!!!!!!!!

iissh..isshkkk.....issshkkk......

last-last ko duduklah dicelah-celah besi buruk...
bertambah buruk benonyer muka ko itu.....
aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

aku rindu dia..aku rindu dia.....

dan semalam aku telah melawat dia....
siapa dia tu???????

inilah dia.......................




Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, July 7, 2010
categories:

3 comments

  1. zee nazeri Says:
  2. Betul Ina, wpun kecil, murah dan tak se gah kete lain, tp si kecil ni la yg memainkan peranan..

     
  3. Delimasari Says:
  4. laaa kesian dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  5. Rumah Kuning Says:
  6. alahai kesiannya....beli yg barulah.hehehe

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS