ini memang peberet dia ok...
kalo ahad malam isnin jer..sure gi pasar malam then beli nasi dagang ni...
memang dasar org terengganu kan...
makanan tradisional dia.. so sure dia suka....
tgk perut tu.. dah naik muncit...
ahhakass.... ampun yang....^..^

masa ni aku balik dari muar..terus laju-laju gi pasar malam ni..

"sayang... balik lewat skit ekk..."
nape plak...
"alah...balik kul 5 .. pastu sampai je terus gi pasar malam..beli nasi dagang.."
wah...dan mengatur jadual dah...
pandai ekk... mentang pun balik kg dia...( sambil gelak-gelak )



akhirnya dapat gak dia jumpa makcik ni.. sampai je terus laju-laju beli ..kalo tak selalu jln-jln dulu... tapi disebabkand dah lewat.. terus je beli.. sbb takut habis...dah le nasi dagang makcik ni memang cepat laku...kempunan plak laki aku kang...



fuhh.. lega.. mujur dapat.... kalo tak sure kena bebel.. dah le lewat balik... bila nak balik dari kg asyik berlengah-lengah jer.. maklumlah dah lama tak balik kg.. bila balik tu rasa mcm nak tambah cuti jer...alahaiiii...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, July 14, 2010
categories:

7 comments

  1. rasp Says:
  2. perasaan balik kampung then nak tambah2 cuti adalah "BIASA lah tu" hehehehe..
    i pun slalu gitu gak....

     
  3. n.a.j Says:
  4. nasik dagang kat mana yg best ek? pasar malam bangi ker nih?

     
  5. n.a.j.. kat prima saujana, kajang

     
  6. Rumah Kuning Says:
  7. lama tak makan nasi dagang. kena cari ni

     
  8. sedapnyerr nasi dage....

     
  9. Puteri Satu Says:
  10. ko tak pandai buat nasi dagang ke na...? tingin lak rasa nasi dagang ko..ahaks...

     
  11. puteri.. tak pandai.....

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS