Full width home nuffnang



Hari ni seperti yg korang tahu aku lapor diri jawatan baru...
en hubby aku yg hantar ke Kementerian...
ingatkan sehari suntuk kat kementerian.. rupanya kul 12 dia suruh lapor diri ke Jabatan plak...
mujur.. suke aku.. senang.. leh duk kat tempat sendiri...

kalo tak lotih badan duk beku dalam bilik meeting kat Kementerian...

sampai je terus dapat fail...



memula dgr kata-kata aluan dari wakil kementerian..
pastu diberinya kita fail yang penuh dengan borang-borang yg perlu diisi..

"Anda semua perlu isi borang Aku janji, Hrmis, bla..bla..bla...pastu serah di Jabatan tempat anda lapor diri... pastu.. tunggulah penempatan yg akan dibuat oleh Jabatan... nak nangis ke merayu ker.. semua disana ya.."

kata pegawai di Kementerian ...

adusss... aku tgk.. mcm-mcm riaksi yg ada.. agaknya ingatkan terus posting.. rupanya kena peram dulu kat Jabatan dalam Seminggu.. baru posting.. hahahahaha..... tapi kesian plak aku tgk... mana ler they all nak tido dlm seminggu ni.... kalo ada rumah sedara oklah juga.. kalo dari sabah sarawak tu camno????

takpelah dik.. susah dulu.. baru senang kemudian.... jgn nak senang je yekk...

so now.. aku dah kembali di Jabatan aku semula.. sementara surat posting ke bahagian, jabatan atau kementerian yg akan ditentukan akan keluar...

haiii... ke manakah aku nanti yekkk.. berdebar-debar ni.... haraplah jgn jauh-jauh....

bosss...plzzzzzzzz... saya masih nak tido sebantal dengan si suami lagi....

8 comments:

  1. hahaha..aku pun masih nak makan sepinggan ngan ko lagi... wakakkaka...

    ReplyDelete
  2. hohohho...slmt bekerja... d tempat baru....

    ReplyDelete
  3. selamat bekerja tmpt baru ye ..

    ReplyDelete
  4. new environment, jana semnagt lagik kuat bekerja....

    all the best!!

    ReplyDelete
  5. kalau ko pindah dari latihan tu, alamat guling2 la abg akob ko tuhhh...huhuhu....

    ReplyDelete
  6. tahniah INA === dpt jawatan baru!!!!!

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]