Sayang.. Honey nak tgk wayang...
ok gak tu.. kita tgk citer zoo...
alah.. cam tak best jer... citer zoo tu...
ok per....
tak.. tak best.. ayang nak tgk citer JLO...
citer per tu..
alhh.citer.. yg tak kahwin tapi nak anak tu..
dalam paper kata best...
ee takyah ler.. citer bukan-bukan tu...

skrip... aku bertikam lidah ngan en hubby semalam...
nak tgk wayang pun leh berdebat ok...
sorang nak tgk citer zoo ..sorang lagi nak tgk citer the backup Plan..



last-last.. malas nak gaduh-gaduh... aku tgk gak citer ZOO...



last-last..padan muka... citer yg tak best...
tak lawak pun....
adagak yg lawak.. tapi aku mcm senyum-senyum simpul jer...
menci kat Lan Pet-pet ckp kuat-kuat..tengking-tengking...

tapi walaupun aku tak suka citer tu.. aku ucapkan syabas kat pengarahnya sbb berjaya buat citer manusia ngan binatang... kira hebat gaklah...

tapi yg penting citer tu tak best...
3 bintang je aku beri...
en hubby dan adik ipar aku pun kata citer tu tak best....
wakakakka... padan muka... kalo tgk citer JLO tu kan best...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, July 6, 2010
categories:

6 comments

  1. tgk iklan cite zoo tu pun mcm xbest yg best sbb ade binatang kot..cite Jlo?mesti best kot sbb dpt tgk jlo yg cantik tu..

     
  2. kakLuna Says:
  3. tu yg terkilan tgk citer melayu kat wayang..tak berbaloi..

     
  4. hajarus Says:
  5. dah ramai yang kate citer zoo ni xbest so xjadi ler hajar nak g tengok... hehehe... macih kak 4 info ;d

     
  6. aritu mcm ni la jugak.. sy nk tgk cite 9 temples... kwn sy nk tgk zoo..suami sy ikut je...
    d sebabkan sy yg beli tiket...sy pon beli la 9 tmples...
    last2.. cite die a bit boring... tp masih boleh layan...
    kuar je dr punggung... kwn sy dok perli2...sbb die keboringan tgk cite tu... hak hak hak...nsb bek x tgk zoo..

     
  7. wawa Says:
  8. aduh dah rugi kalau tak leh dengar komen cite JLo tu best ke tak...tingin nak tgk....
    cite zoo tu mmg tak target langsung sebab takut kecewa macam selalu2...tunggu kuar kat astro/tv je la....

     
  9. wawa Says:
  10. aduh dah rugi kalau tak leh dengar komen cite JLo tu best ke tak...tingin nak tgk....
    cite zoo tu mmg tak target langsung sebab takut kecewa macam selalu2...tunggu kuar kat astro/tv je la....

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS