Baru-baru ni aku balik kg...
kalo aku balik kg.. budak yg selalu aku kacau sekarang ialah si Adam ni..sbb dia jer anak saudara aku yg paling kecik buat masa ni... yg lain semau dah besar-besar... dah sekolah... so dia jelah yg we all suka layan karenahnya...



tgk jelah karenah dia.. memang bikin aku geram... ada jer mulut dia nak ckp..
tapi yg bestnya kalo dia ckp verry the slow... sopannnn jer.....
cute ok....
kadang-kadang kata-kata dia tak diterima akal sungguh...
umur baru 3 tahun...
eeeee.. bilalah aku nak dapat anak camni...
si syana kawan aku pun dah dapat anak lelaki...
tak lama lagi si leead..
pastu anak saudara aku si mili pun dah dapat anak lelaki...
adusss... bikin gue stress tau....


Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, July 14, 2010
categories:

5 comments

  1. sI tEDI Says:
  2. he he he

    InsyaAllah,
    kamu rajin layan mereka nanti Allah beri kamu :)

     
  3. wanie_cmi Says:
  4. Jgn stress2...cool jer....

    hehe..

    salam singgah yer...

     
  5. wanie_cmi Says:
  6. stuju ngan si tedi..

     
  7. n.a.j Says:
  8. rezeki tu datang awal atau lambat..yg pasti, ia npasti datang....berusaha n berdoa....

    n yakinlah....itu yg ain pegang dr dolu lagi..

     
  9. aNIe Says:
  10. Insyaallah satu hari nanti ALLAH kabulkan permintaan tu...jgn stress sgt...buat2 tak tau je...selalu kalau benda yang kita tunggu2 tak mau dtgnya...buat biasa2 je...Insyaallah...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS