Ehh.. korang.. tgk tak citer ni...
hari tu.. isnin...1st episod ko...
bukan main si astro buat promo cita nie

so...akulah diantara jutaan yg tertarik gitu
sanggup ko malam tu aku paksa mata ni jgn ngantuk...

Dottie punye pasal..



tapi siyes lah.. memang best citer ni....
lagi..lagi tengok si Dottie yg comel nie
pelakon baru..ok gak lakonan dia..

pelakon-pelakon dia pun macam best je...
mcm bersahaja jer....
nak.nak yg jadi mak si dottie ni....
memang suke tul aku....

tapi tahniah gak aku pada si marsha .. coz lakonan dia meletop...
gaya gedik dia menjadi..
sekarang byk dah stesen Tv amik dia berlakon...

ee tak sabar plak aku nak tgk sambungannya...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, July 7, 2010
categories:

9 comments

  1. mummy_ayu Says:
  2. me toooo!!! ayu pun suka & tak sabar nak tgk minggu dpan..

     
  3. atty's Says:
  4. alor tak tgk ..tido awal..kepenatan.

     
  5. POSH76 Says:
  6. comei jer dottie ni....nak tengok gak ler cam bess ajer hehe

     
  7. mrs.ecam Says:
  8. alah nk tngk tp lupe lak...kol 10 dh titon...sbb nk bngn pg...huuuuuuuuuuu

     
  9. Suliana Says:
  10. haah..saya tgk best juga.. gemuk tapi cantik kan..:-)

     
  11. Delimasari Says:
  12. kena ajak hubby p tengok
    tp hubby ku itu ======= xnak nye.... jom sape leh temankan

     
  13. hajarus Says:
  14. hajar ade gak tengok iklannyer... plan memang nak sangat tgk citer tu sbb tgk cam best.. tp camner leh terlepas lak ni... adui laaa... biler la ulangannyer... nak tengok...

     
  15. n.a.j Says:
  16. alala...nak tgk jugak....

     
  17. Cik Wanie Says:
  18. ala,
    blum berkesempatan nak tgk,
    sbb bdn masih x sihat,
    nak jugak tgk,
    huk huk huk

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS