Kita hanya merancang tapi allah yg menentukan...

En hubby aku ada program kat Perlis.. so dia rancanglah nak bawa aku dan adik dia... tapi tiba-tiba tak jadi...

pagi tadi dapat call dari akak ipar aku.. ada berita kematian...
so dah tentu mak aku pun ikut skali...

bila mak datang tu korang faham-faham jelah.. takkan nak biar they all duduk umah cik besan lama-lama plak.. dah tentu umah aku... sbb hanya ada umah aku jer yg terdekat..

dolu-dolu leh duk umah kak long aku.. tapi disebabkan ada masalah-masalah teknikal tak dapeklah nak nolongnya....

so confirm umah akujelah yg ado... nak gi Shah Alam umah kakngah jauh plak... takpelah.. aku terima dengan berbesar hati mereka datang...cancle nak gi Perlis...

nampaknye yang... sayang gi sorang jelah... kalo nak bawak si CT pun takpe...

panjang skit langkah kaki aku nanti.. ahakksk... ayat derhaka...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, July 16, 2010
categories:

4 comments

  1. sz | m.s.s Says:
  2. mula2 baca "perlis" tu mcm "paris".. :p

    salam takziah kpd keluarga si mati ... alfatihah ...

     
  3. ppb_ppkp Says:
  4. alaaaaaaaaa..kalo jadi bleh jumpa2an..

     
  5. itu ler.. imah.. akak dah rancang dah semua tu.. teringin nak jumpa imah.. coz nak laga pusat ahhakss

     
  6. Delimasari Says:
  7. kena pegi lain kali yer INA

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS