Hari ni adalah hari yg membzkan aku.. sbbnyer aku sibuk mengfaks dan mengepos segala surat menyurat untuk kakitanga yang berjaya dalam temuduga kenaikan pangkat yg lepas....
giler jenuh kaki dan tangan aku ok..

tapi.... tulah kan... org kata memang dah rezeki....
feedback yg aku dapat... ada yg kata syukur alhamdulillah rezeki anak saya sbb saya tgh mengandung... ada yg kata... rezeki sempena birthday saya esok... ada yg kata rezeki anak baru lahir... dan ada yg kata gak.. rezeki emak dia sbb ayah dia baru meninggal...

mcm-mcm kan... ye.....rezeki allah beri, dari mcm-mcm cara keadaan dan situasi... memang itu aku percaya.... setiap yg berlaku semua telah direncanakan oleh yg maha esa....

so.. pada yg menerima rezeki pada hari ini, minggu ini, bulan ini dan tahun ini.... aku ucapkan tahniah pada kalian semua...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, July 9, 2010
categories:

4 comments

  1. Delimasari Says:
  2. alhamdullillah = rezeki yg dikurniakan

     
  3. Alhamdulillah, syukur..
    rezeki jugak, kl ade rezeki lg mau gi sopink jap nnti...
    hihihiih

     
  4. hajarus Says:
  5. alhamdulillah rezeki ni xtentu mase.. biler2 pun leh kita terima tanpa diduga... Alhamdulillah...

     
  6. hajarus Says:
  7. alhamdulillah rezeki ni xtentu mase.. biler2 pun leh kita terima tanpa diduga... Alhamdulillah... tahniah kepada semua yang dinaikkan pangkat...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS