semalam balik dari opis sampai umah dah kul 7.00 petang..
sampai je umah... nampak ada 2 orang lelaki tgh banci umah jiran-jiran kat taman aku ni...

eceh.. dengan bangganya laki aku leh offer diri tanya adik tu.. kalo-kalo nak banci umah dia.. boleh gitu... tahu lah dia Penguasa Daerah... lagak plak ekkk... ye okkk.ookkk je!!!!!!!!



Byk gak dia tanya.. berhelai-helai borangnya....
jenuh nak menjawabnya....



Bila dah settle semua... dia beri kad ni utk ditampal di rumah...
tujuannnya supaya.. penyelia tahu umah mana.. kawasan mana yg dah di banci...
dan tujuannya adalah untuk membuktikan yg rumah kita telah dibanci...



so aku pun tampal kat Meter elektrik... hahahahha...........
tinggi dan jelas... kalo tak nampak gak tak tahulah....

So.. nanti kan....kalo ada org banci datang umah korang.. berilah kerjasama ekk.. maklumat korang memang diperlukan utk merancang pembangunan dan kesejahteraan negara...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, July 15, 2010
categories:

2 comments

  1. anastasyea Says:
  2. bagus tu... menunaikan tanggungjawab sbgi rakyat Malaysia =)

     
  3. sy mmg tgu je budak2 banci ni dtg umh.... tp kesian lak klu die dtg time xde umah kan.....

    (banci dlm bhasa indonesia kalau tak silap sy maksud nye pondan...hehehe)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS