Adohai... apalah jenis batuk ni ekkk....
sakit perut..sakit badan... sakit segalanya...
rasa mcm letih badan bila batuk ni...
kalo bab dia datang menyerang tanpa henti ni.. naik terkucil aku terbuatnya...
tak memasal kena bawa spare seluar....

ada ke sesiapa yg nak bantu aku...
beri petua ker... kot -kot ada yg pernah gini ..
habaq mai kat aku... lotih dek non.. tahan batuk ni....
jenis batuk tak berkahak ni....

rasa mcm nak keluarkan anak tekak ni.. then garu-garu ...
punyalah gatal....

eermmm....dah le tu.. bila batuk sampai naik semput dibuatnya...
semalam pun takleh tido...
en hubby sapukan vicks kat leher, dada, belakang, tengkuk.. baru boleh tido...

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, July 19, 2010
categories:

6 comments

  1. alahi ciannyer..pakai panty liner..sy faham batuk tu gatal sgt..pernah jgk lalui mcm tu..seksa kan..bykkan minum air suam ok..pastu mkn ubat batuk yang berangin sikit..

     
  2. hajarus Says:
  3. la cian kat akak... hajar nak bagi petua pun xpernah lagi batuk tahap tu kak.. akak dah g jumpa doctor ker?

     
  4. lea Says:
  5. dh makan ubat belum?

     
  6. ina,
    pegi hospital pakar amik ubat kahak dan ade satu ubat tu tuk kawal bdn dr demam atau cepat terjangkit dgn penyakit lain..alaaa die mcm antibiotik tp lupa nama... jgn jadi cam eila...dah lama sgt batuk..sampai warded sebab paru2 dah masuk kuman...huhuhu...cegah sebelum parah k!

     
  7. minum air suam campo madu+serbuk kulit kayu manis+hirisan limau nipis..tak pun amik madu sesudu pagi sblm makan apa2 n malam sebelum tido..pastikan madu asli la..hehe..guna sudu plastik tau...

    baru ni batuk n selsema gak..dh tak larat makan ubat buat la camtu..skang dh ok dah..

     
  8. n.a.j Says:
  9. ayaq suiam campoq madu mcm yg genny uggest tuu pun berkesan tu...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS