Issskk..issskk...isssk...
apa nak jadi.. agaknya memang dinanti-nantikan ke apa...

lawak sgt.. coz hari ni merata org PSM cari staff nama M******

"akak..akak.. kenal tak org ni... saya cari kat Hrmis tapi takde"
kata midah Hrmis...

"lor.. budak ni baru je lapor diri dengan akak hari ni... borang-borang pun tak habis isi lagi.. posting pun tak tahu lagi"
naper??? aku tanya...

"takkkk.... org bank cari dia... nak confirmkan sbb dia nak buat personel loan"

lor... astaga... exam sah jawatan pun lum... baru hari ni lapor diri awat dah buat loan bank?? slip gaji pun takde tau.. duit gaji pun tak dapat lagi...aku kata.....

entah ler kak.... kata midah...

issskk..isskkk.isskkk... tgk tu....
mentang pun kejer gomen dah.. terus nak buat personel loan... kalo lama sampai pencen takpe... jgn kejap je berhenti.. pastu.. bank cari sampai ke opis dan umah..


adohaiii..... bank pun satu hal....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, July 16, 2010
categories:

8 comments

  1. ppb_ppkp Says:
  2. imah dulu keje 1 thn baru jinak2 buat personal loan akak..tu pon terdesak nak bt rumah,,
    tapi masa nak beli kereta..keje 2 bulan trus apply loan..mujur lepas..wpon slip gaji xkuar lagi..ape leh bt...xdak kenderaan nak gi keje.
    maybe budak tu nak beli kenderaan kot akak bt loan.like me.hheeh

     
  3. Puteri Satu Says:
  4. kot terdesak benor budak tu kot na... mana kita tahu masalah dia...

     
  5. puteri.. imah.. kalo betul terdesak ok... jgn salah guna sudah.. pastu sign sampai 20 thn pinjaman... kan ke sendiri yg susahhh.. guna duit yg bukan ditempat yg betul...

     
  6. dia nk bli kete kot....huhuuu..+ve thinker=P

     
  7. ~ujicham~ Says:
  8. kot2 bulan depan nk nikah ke..

     
  9. Delimasari Says:
  10. berani betul si polan wat pinjaman yerkkk!!!!!
    ada terdesak le tu

     
  11. n.a.j Says:
  12. kuikuikui..manusia macam2 ragam....payslip pun tarak lagik..heheh..

     
  13. setuju ngan ~ujicham~ ..

    dia nak bernikah sgt kot.. hehehe!!

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS