Salam... selamat pagi... adehh..dehhhhh....aku lewat lagi hari ni.. dah 2 kali aku lewat dalam bulan Julai ni... issskk takleh jadi ni.. kena kuar awal skit lagi esok... sebelum ayam berkokok..aku kena pastikan mata dah tercelik .... hahaa.. Aku ingat aku nak tukar jadual la.. penat ari ari bagun kul 530 pagi cam ni .. huhu..tapi.. kalo tukar jadual sama gak.. tempuh jem gak.. baik kekalkan jer jadual lama... maintain 7.30 pagi.. WP1...

sabtu .aku tak kemana-mana.. cuma semalamjelah ahad.. aku ronda-ronda keliling KL...mana boleh 2 hari tak kuar umah.. sakit badan wooo.... akal pun leh jem... tapi bila dah kuar tu faham-faham jelah.. $$$$ pun kuar gak... .

esok En hubby aku kursus kat PD... dan jumaatnya aku nak bercuti ngan dia plak semalam kat Hotel.. ahahsks... lama doh tak tido kat hotel ngan dia.... pastu sabtu lepas majlis penutup nak cauuuu ke MUo plak..... yehh.yehh.. balikkkkk kgggg....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, July 5, 2010
categories:

2 comments

  1. Aleeya Says:
  2. sama la kak, sy pun masok WP1...klo takde pape..430 da cabut....hohoho

     
  3. hajarus Says:
  4. hajar plak pagi tadi lewat bangun sahur... tp nasib ler sempat juga minum... ;d

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS