Full width home nuffnang

ok.. 1st day dia ada di rumah aku...
mcm biasa malu-malu..
takut-takut..
segan-segan...
agaknya mcm-mcm perasaan dalam hati dia kut..
maklumlah...
akukan garang sikit....
aku bukan seorang akak ipar yg lemah lembut...
liuk lintuk....
kalau aku nak tegur..aku tegur..
aku nak marah..aku marah..aku nak bebel..aku bebel...
itulah aku...

memang aku mcm tu...
itulah personaliti aku...
Tapi aku tahu..
dalam hati aku pun tak sampai hati...
bak kata laki aku..mulut je bising..
tapi hati baik...


so untuk 1st day dia kat umah aku...
maybe dia ada perasaan mcm yg aku kata awal tadikan...
biasalahhhh....
lagipun aku pun malam tu sampai lewat malam...
sampai je kat umah terus...
bummmmm.... zzzzzzzzzzzz...tido....
lewat dah ...kul 12.00 mlm baru sampai....

siang tu... suasana hening dgn derai airmata dah berlalu...
maklumlah tak pernah berpisah....
ditambah plak dengan result yg tak berapa nak elok...
so lagi ler sedih.. ye takk..
masa tulah nak nyesal..

So kiranya.. sepanjang jalan dari tganu ke Kl
dia asyik menangis jer....
ditambah plak...
En hubby dan aku membebel dalam keter...
so.. kiranya memang hari yg mengemosikan ler...

penutupnya.. sampai pun dah malam...
so masuk bilik terus zzzzzzzzzzz..............


4 comments:

  1. Kau sama la ngan aku. mmg takde la liuk lentok tu. ekekekeke...

    lepas ni bertambah la lg sorang family kt umah kau tu..

    ReplyDelete
  2. smoga kehadiran adik ipar dlm umah ni akan memberi rezeki lain yg melimpah ruah nanti....insyaallah....so slmt menjd "mak". kena byk sabar tau......hehehe

    ReplyDelete
  3. ibu.. insyaalah.. amin..

    ai... samalah kita....

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya mendidik adik ipar tu..sy dah lepas tanggungjawab adik sendiri. bila dia dah keja ni, mula la emo tak tentu pasal bila dia jarang balik sini...harap2 tak lupa jasa baik kak n abg ipar sudah la..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]