Sorrylah korang..
kalo aku asyik citer adik ipar aku je ni...
buat masa ni memang aku tumpukan 100% pada dia..
memang aku lebihkan dia 2-3 hari ni...

so.. masa malam tgh tgk tv tu...
abang dia ajar dia cara-cara nak buka TV Astro...
yelah umah ayah dia kat Tganu mana ada Astro..
jenuh gakler nak mahamnya....
habis diklik..sana..klik sini...



takpelah.. lelama esok pandai le kan...
proses pembelajaran....

tapi yg bestnya...
abang dia pun bagus gak...
takdelah dia nak marah aku ke garang sgt ngan adik dia...
dia cool je....
yelah dia kenal isteri dia ekkk...
mulut je bising.. hati baik...
ceh wah!! puji diri sendiri plak... ahahskss...

malam tgh lepak-lepak tgk tv..
abang dia suruh adiknya buat air..
kebetulan masa tu aku tgh lipat kain...



pegilah si adik buat air...
hihihi....
kena guna cerek elektrik....
sbb adiknya tak reti-reti nak hidupkan dapur gas aku...
adohaiiii....
camner nak masak tu...



seharian En Hubby sakan ajar adiknya...
cara nak buka TV Astro...
cara nak buka dapur gas...
cara nak guna cerek elektrik...
cara nak buka Auto Gate..
Cara nak guna mesin basuh...
cara nak kunci pintu rumah...
hihihi memacam kan........

entah diingat ke takkkk tu...
byk beno nak masuk kepala....

Ct...Ct........

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, December 29, 2009
categories:

14 comments

  1. weeda Says:
  2. kak...dia tau ke ko amek gambar2 ni ha??kelakar lak rasa hehehe..tak pe, nanti lama2 ok la tu..sekolah mana jugak hantar adik ni?kat bawah tu ker?

     
  3. Miss Nurul Says:
  4. pembelajaran berterusan... huhu...

     
  5. Mak Izz Says:
  6. akak dh jd cm paparazi pulak. ekekek..

     
  7. blueCITY Says:
  8. salam

    oit, amber org ganu gok. kat umah i kat kpg seme ada astro taw.
    muahahhah...
    mak ayah i pun tgk astro gak
    ekekkekek

    salam2 kenal
    heeeeeeeee

     
  9. byk aku dapat komen... ada yg suruh jaga elok-elok.. coz dia ayam kampung... org bando suka katanya.. ahahksss..

     
  10. weeda.. dia tahu.. dia tanya nak buat per.. akak kata nak masuk blog.. dia mcm konfius jer rupanya.. berkerut dahi...

    blue city... mu org ganu bando kok... adik aku ni org felda... astro takde... org susah.. nak kebandar kena gi dungun nu ha... 30-45 minit baru sampai bandar... baju raya pung beli kat pasar malam jer.. itulah yg paling glamer... baru tahun ni ada bandar kecil kat paka yg tgh membangun.... dapat beli baju kat dalam aircond...

     
  11. Ena Qalinsya Says:
  12. erk! kak ni cam skodeng bibik wat kroje umah plak walhal adik ipar jek ihiks...

     
  13. ena.. apa plak skodeng... dia tahu akak amik gambo dia... dia siap tanya lagi nak buat per..sikit-sikit amik gambo.. akak ckp ler... nak masuk blog...

    tak kira bibik ke laki ke, anak ke apa ker,. kan ke nak masuk blog ada gambo baru ceria kan.... tak main ler skodeng-skodeng.. atau paparazi ker....

    nak amik gambo kena ada seni.. ada cerita.. bukan main amik mata bertentang mata jer....

     
  14. ElyaElmo Says:
  15. kak...akak snap gamba2 die tu..die sedar tak tu..hu3

     
  16. leadleedeea Says:
  17. oooo amik gambo candid ye kak..ala2 mamarazi gitu..hhehehehe~!!!

    takpelah..slow2 kan..n lead tau akak ni mulut je bising tapi hati akak baik..kan kak kan? hehehehehehe~!!!

     
  18. lupekanje Says:
  19. salam singgah..ajarlah adik tu mengenal kemajuan....tpi perlu fahamkan dia baik dan buruk kemajuan. Betul kannnnzz???

     
  20. Sharinginfoz Says:
  21. seronok apa dengar citer-citer...

    Jom Tudung Ariani

    Jom Beli Alat Tulis

     
  22. Joyah Sempoi Says:
  23. hehehe..glamer tau masuk blog nih..satu dunia baca dan tengok gmbr tau!!!..kan??..:)

     
  24. CuTeMiUt78 Says:
  25. aahhaakkss.. glames adik ipar masuk blog kan.. takpe lama2 nanti dia faham la tu

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS