Full width home nuffnang

Jap..Jap.. aku nak gelak dulu.... wakakakakakak.....
Ngehhh..ngehhh..ngehhh.....Ahahahskss....
Gelak syaitan aku ni.....
korang nak tahu tak.... sbb per aku gelak mcm dirasuk syaitan......
sebabbbbbb......... wah panjang sebabbbb aku ....
sebabbbb N3 aku semalam ler......
bertalu-talu aku dapat email tanya aku apa sudah jadi....
berdering-dering phone aku.. letih si wali band tu nyanyi....
nyanyi setiap minit ko...... keh..keh...kehhhhh

Takde satu pun yg teka betul...
Semua dok agak yg aku ngandung...
lepas baca n3 aku sure kena sumpah agaknya... ahahaksss.


(Gambo yg takde kena mengena langsung dengan story)

actually aku nak uar-uarkan disini bahawasanya aku bukan sedang mengandung ok....
berita gembira yang aku nanti-nantikan, harap-harapkan itu adalah berita kisah En Hubby dah habis study....
sekian lama aku menanti baru nilah settlenya....
insyaalah En hubby akan konvo awal thn depan....

Apa yg membuatkan aku gembira sgt ialah...

aku menanti dia settle study selama 5 thn ok.... kalau orang lain mesti 3-4 thn dah settle tapi En hubby aku takkkkk..... bukan sbb dia malas ke apa.. tapi sbb dia tumpukan kejer 200%.... kalau ada halangan dia akan amik cuti 1 semester.... kalau duit tak cukup nak bayar yuran pun dia akan rehat 1 semester kumpul duit....
almaklumlah.. dia study tak buat pinjaman atau minta biasiswa... we all guna 100% duit we all.... daftar subject plak.. kalau org lain, satu semester dah amik 4 subjek tapi En hubby aku tak... paling tinggi 2 subject... kalau parak duit takde 1 subject je ko...tu yg bertahun nunggu tu....

pendek kata.. mcm-mcm halangan ada sepanjang dia study tu... nama jer kelas hujung minggu tapi kejer mcm dia tu masa hujung minggu tulah dia kena keje... tu yg susah nak beri tumpuan tu... tapi takpelah... syukurrrr sgtttt...akhirnya dapat gak aku tgk dia naik ke pentas dan beri bunga ros kat dia.....alhamdulillahhhh....

Tapi bila aku sebut bunga ros teringat aku satu citer...
citer per???????????
tunggu ekk..nanti aku citer....

9 comments:

  1. la...hehehe..bikin suspen je..anyway tahniah buat hubby yea dh abes study..merdeka..merdeka..hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha tahniah kepada suami akak
    kak nnt jgn lupe bg bear yg pakai baju konvo tu ye

    ReplyDelete
  3. laaaa... suspender je.. tak pe tak pe...

    tahniah buat encik hubby... usaha tga kjyaan kan.... alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. heeee...tahniah juga utk cik abg akak...kalo sedang belajar ni bukan orang yg tgh belajar je yg perlu concentrate tp orang di sekeliling pun terkena tempiasnya kan...lg perlukan pengorbanan (masa, duit, etc)....

    ReplyDelete
  5. brite mengembirakn jugak kak sis..hehe..
    che abe da nk konvo..tahniah ye

    ReplyDelete
  6. waaa.. berita suspen yang sgt menjadi.. tahniah kepada hubby nye.. dah merdeka.. automatik diri pun merdeka kan.. Hubby akak jugak yg tak abis2 belajar lagi.. tahun 2005 start belajar.. konvo tak tau lagi... sama kes ngan cik abg u..

    ReplyDelete
  7. tahniah..
    jenuh tu nunggu 5 thn..
    tapi... habuannya... berbaloi2..

    ReplyDelete
  8. hehehehe buat suspen je ek...
    neway, tahniah utk u & hubby...
    lega kan sis bila cik abe dah settle study nie...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]