Full width home nuffnang

Hari ni aku gembira sgt... teramat gumbira hati ini.., berbunga-bunga indah rasanya...
penantian aku selama bertahun -tahun akhirnya sampai ke penghujungnya...
mcm-mcm perasaaan singgah dilubuk hati....
sedih, pilu, hiba, cemburu, geram, marah... semua ada....

Hahahahah.... cuak tak korang.....
korang rasa-rasa sebab per aku gembira sgt??????

tekalahhh.... Tekalahhhhh................
Esok aku bagi jawapan ekkkkk..............
Hahhahahahah... sajer nak beri suspen.....

17 comments:

  1. errr... adakah ginseng tabib cina sudah berhasil??

    atau sudah dapat rumah berharga 3 juta...

    ape2 pon..tahniah

    ReplyDelete
  2. rasernyer dah ader 2 line pada tester! betul tak? hehheh!!

    ReplyDelete
  3. Saya rasa mungkin akak gembira sbb akak bakal mendapat cahayamata..

    :)

    Betul tak?

    ReplyDelete
  4. tak tau nk teka ape..
    tapi tahniah la ye kak

    tp rse rse mcm dpt teka jek
    hehheeee
    tggu la tuan badan umumkan ye esk :)

    ReplyDelete
  5. nak dapat baby? nak naik pangkat? nak dapat hadiah yg so precious?
    congrats :)

    ReplyDelete
  6. amboiii...saspen betul ko nyer entry kali ni yerr....semua org duk tunggu2 x sabar nak bukak blog ko esok....

    ReplyDelete
  7. nk dpt baby kot?..alhamdulillah..apepun surprisenyer, pasti sesuatu yg sgt berharga...

    ReplyDelete
  8. wah...np ni kak?
    x sabo nk tau..

    kalo peknen,alhamdulillah..lame da nggu kan..
    ape2 pon,sy nk tumpang epi la..

    ReplyDelete
  9. apapun beritanya harap semuanya selamat dan sempurna.. ehheheh

    ReplyDelete
  10. eerr.. mesti menang 1juta ms bukak penutup pearl kacip patimah... hihihi!!

    ReplyDelete
  11. Xada apa yg sya fikir..saya nk teka awk PREGNANT tul tak?? tul ler..kalu betul ...alhamdullilah..suspen weiii...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]