Full width home nuffnang



Settle dah uruskan perpindahan sekolah dia...
kiranya memang hari tu penuh dengan kemarahan dan keletihan

pagi gi sekolah...
then ke Dungun buat surat sumpah..
datang semula ke sekolah..
pastu ke Paka, Dungun semula jumpa PK pentadbiran amik tandatangan
balik ke Kerteh semula amik baju ..
then balik ke KL semula

Fuhhhh.. jenuh kan....
takpe..takpe... cabaran ....

cuma aku nak pesan kat ko CT...

"CT.. kak na harap ko berubah...
jgn sama je..tinggalkan semua yg tak elok tu di Tganu ...
buka buku baru bila sampai KL...
anggap ini satu penghijrahan ko...
kalo ko sama gak perangai mcm kat Tganu....
Kak Na pulang balik ko kat kerteh...
ingat... ini warning Kak Na...

Hihihi... ayat derhaka ekk...
lantak lahhh...
aku pegang amanah bapak dia...
siap angkat sumpah lagi sebagai penjaga..
so berat tanggungjawab aku laki bini pada dia...
bapak dia pun pesan pada aku..
kalau tak betul tegur..marah...
buat mcm adik sendiri....

hahhah ... lesen besooooo....
tapi walaupun lesen beso.. aku tahu batasannya...
aku pun nak dia berjaya,....
sebb kalo dia berjaya aku tumpang gembira...
takdelah beban keluarga dia semua atas beban En hubby aku...
sekurang-kurangnya kalo dia berjaya... boleh kurang skit beban laki aku kan....
ahahkssss....

4 comments:

  1. eemmmm betul tu.. dah susah payah kan...

    ReplyDelete
  2. Betul tu..harap2 pas nie dia tu berubah..kalu dia pkkan pengorbanan abg n kak iparnya..insyaallah..Selamat Jadi parent yer..good luck!!

    ReplyDelete
  3. ye ye.. gud luck kak... cabaran besar kan budak yg dah besar lg besar dr besar kan budak yg blom besar... yg ni akal die lg pjg... semoga jd anak yg mendengar kata lah adik akak ni...
    klu x dgr ckp jugak..lempang je.. hoh...

    ReplyDelete
  4. jaga budak besar aka anak dara ni payah skit dr budak kecik belum pandai cakap.. masa ni mmg byk cabaran.. moga dikuatkan hati yer :)

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]