Full width home nuffnang

Kisah ni berlaku minggu lepas...
masa aku handle kursus kat IPPTAR..
Setiap pagi seperti biasa En hubby akan hantar dan amik aku...
So ada satu pagi tu..
tetiba dia sms aku..
"Alhamdulillah.. dapat gak ayang bunga ros dari honey"

Aku baca sms tu...
berderau darah aku ko...
panas rasa badan..
rasa darah naik ke muka dah..

dalam kepala dok mikir..
sapa beri dia bunga ros ekk..
aku takde hantar..

aku pun hantar sms kat dia...
" Mana ada saya beri bunga ros kat awak... pompuan mana plak yg beri awak"

hahhaha.... kalau dah guna awak saya tu..
maknanya marah ler tu...

dia plak diam jer tak balas sms aku...
yg aku plak.. takleh nak call sbb tgh beri taklimat..

So habis je taklimat aku terus call dia...
boleh dia ketawa dan buat suspend...
makin api-apikan aku lagi..
kata bunga ros sejambak besar ler..
ada bear ler..
menyirap darah aku....

last-last agaknya dia tgk aku dah marah giler...
dia beritahu perkara sebenar...
dia kata .. "kan honey selalu ckp ..
tak sabar nak tgk ayang konvo...
nak beri bunga ros pada ayang...
so ayang dah lulus semua"...

Fuhhhh!!!!!!!!! lega sikit bila aku dgr ayat tu...
sejuk sikit hati aku...
kalau tak .. tak tentu arah jadinya aku....
cemburunya aku ekkk.....ahakassss...

so itulah kisah bunga ros aku....

2 comments:

  1. menyirap ko ye.. tunggu gunung berapi nak meletop je...nasib tak jadi...ahaks....

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]