Full width home nuffnang

48hours sticky mode, pls scroll down for new entries




Sgt teruja ok..
Sbb Malaysia Airlines dah buat satu transformasi..
dengan semudah 1,2,3 aku dah boleh menmpah tiket untuk seantero dunia..
bukan luar negara saja...tapi yang penting dalam negara juga..
"Cuti-cuti Malaysia".......
tetiba teringat lagu Tourism Malaysia...ahahakss



Aku rasa akulah org yg paling seronok...
sbb aku adalah regular customer MAS ni..
Siap ada Enrich Card lagi ok..
dah mcm-mcm aku dapat ganjaran sebagai penumpang MAS ni...

pada aku, ko naiklah Airlines mana sekalipun tak sama ngan MAS...
walaupun tambang murah tapi tak setanding ngan penerbangan MAS..

lagi plak dah ada Flymas.mobi ni..lagilah aku teruja..
sbb aku dah boleh booking tiket dengan menggunakan phone jer...
tak ke mudah tu????

dimana-mana.. di serata tempat boleh...
kalau guna wifi nanti nak usung laptop kan..
dengan Handphone saje aku boleh klik untuk Flymas.mobi..
kan senang...

hidup jgn susahkan diri...
gunakan kemudahan yg ada.. ahakss...

So apa tunggu lagi....

Flymas.mobi - hanya klik dan terbang.....

9 comments:

  1. nak klik2 gaklah..thanks for sharing..

    ReplyDelete
  2. best kan..
    jom holiday..yehaaa...

    ReplyDelete
  3. wahhhh kak..
    promote..
    kita nak tgk la..
    kot2 leh honeymoon thn depan

    ReplyDelete
  4. makin senang nak travel pasni kan..:-)

    ReplyDelete
  5. nice entry..hope u win!

    visit page sy jgak.hehe

    http://www.keemzone.com/2009/12/flymas-mobi-%E2%80%93-as-easy-as-123/



    nuffnang clickers..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]