Full width home nuffnang

Adohai.... letih makcik ni....
korang ingat tak aku pernah hantar contest mister potato....
So.. hari ni aku dapat email dan phone call dari nuffnang...
they all call aku nak confirmkan samada aku hadir ke tak fiesta tu...
waduhhh.. berdebar weh aku....
kiranya 1st time dapat invitation ni....
mati kutu aku tak tahu nak gi macamana...

almaklumlah ... aku ni bukan reti benda-benda gitu....
setakat formal dinner leh ler... kalau bertema-tema bagai ni..
haram aku tak retinya....
jenuh plak aku nak cari baju berkonsepkan mexican......
korang rasa party tu camner ekkk......
ada tak korang dapat invitation gak....
kalau ada.... mai habaq kat aku... leh kongsi-kongsi....leh jumpa disana...

actually... aku bukan harap pun nak menang hadiah 5k tu....
aku just nak rasa jer pengalaman join blogger-blogger party ni... ahakssss....
so kalau korang ada gak yg dapat jemputan sila inform ekkk....
dan bagi korang yg lupa atau nak tgk semula entry Mister Potato aku
sila klik sini....

7 comments:

  1. wah tahniah kak...tema mexican? nanti amek gambar tunjuk kat sini kay :)

    ReplyDelete
  2. wahhh congratessss...nk ikut..hehe

    ReplyDelete
  3. wowowowoo...congrat....best3.,...nak jugak ikutttt....

    ReplyDelete
  4. ya riba ya riba...angre angre...
    enjoy the party nanti...
    gud luck, mana tau rezki nanti nie kan...

    ReplyDelete
  5. wah kak..syok ooo..
    nak ikut ble?? hehehe~

    ReplyDelete
  6. Tahniah! ala senang je pakai topi mr potato tu bawak potato byk2 dlm bakul. confirm menang. hehe

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]