Bulan ni aku parak tul...
hari tu turun Terengganu uruskan adik ipar aku tukar sekolah..
la ni esok aku turun lagi..
tapi kali ni kena uruskan anak saudara aku lapor diri pindah kejer plak..
kat Besut....adohaiii...

semua atas kepala jembala patikkkk...
semua benda kena urus....
tak pegi kang... akak aku bising plak
dah ler kahwin ngan org tganu tapi takleh jadi guide utk ke tganu...

serba salah tul...
anak orang aku gak yg kena sibuk kan diri..
memang betul ler fengsui aku kata.....
aku ni memang untuk diharap....
untuk bergantung...
untuk bersandar...
tak tahulan gantung apa, sandar apa, harap per....
ini agaknya kot....

issshhhh....

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, December 30, 2009
categories:

10 comments

  1. illa Says:
  2. Cian dier..xper eh..sabar eh..mana tau ada balasan dr apa yg awk buat tu nnt ok..;p..senyum cikit..hihik..

     
  3. UMILIYA Says:
  4. selamat datang ke terengganu kiter.....ermmm selamat tahun baru gak

     
  5. ~~ciklinn~~ Says:
  6. heheheh esok linn gi ghanu punn nak ajak lah.... hahahah sennag nak jalan2..

     
  7. Shida Says:
  8. sabor jer lah kak..hehe..ada bahagian akak menanti di-Sana..insyaallah..

     
  9. Ena Says:
  10. Kat Besut katner kak? ena pun asal Besut gak.. family msih di sane..

     
  11. bspotgurl Says:
  12. hihik, rajinnye sahabatku ini ;)

     
  13. atty's Says:
  14. takpe..pasti ade hikmahnya ..

     
  15. kite bg 1...allah bg kite 10...
    xpe..ikhlas kan je ati.......senyum...senyum....

    x masuk 2010 lg ni..poket dh kering... parak..parak...

     
  16. al-lavendari Says:
  17. itu kira 'amal jariah tu ! kalau selalu pergi, bolehlah berdagang sebagai sampingan.

     
  18. Delimasari Says:
  19. ke ganu kte yerkkkk ina,,,,,,

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS