Full width home nuffnang

ini citer last pasal percutian aku..
gambo pun ni jer yg ado
aku tak amik byk pun
takde mood....

kan aku dah kata..
percutian aku kali ni sungguh stress..
sbb .. masa aku pegi tu lah air takde....
jem yg amat teruk...
dengan hujannya...

so akurasa aku mcm tak moh lagi bercuti disini..
tapi kalau ada family day ke insyaalah aku gi..
tapi untuk aku pergi berhaneymoon ke jgn haraplahhh...

so korang sambunglah layan gambo-gambo aku ni ekk...


gambar sebahagian dari family aku yg ikut...


aksi gedik aku bersama En hubby..
amacam ..
nampak kurus tak masa ni..
ahahskss....


si tomei Adam lagi...


My Lovers mummy...


dan akhir sekali.. aksi lentok bersama En Hubby...
jenuh tahan nafas takmau nampak buncit..
wakakakak...
So itulah saja kisah percutian aku bagi thn 2009...
sekian.. wassalam...




4 comments:

  1. camner nak honeymoon.....ekau bawak family bagai...hehehe

    ReplyDelete
  2. IBU..BOLEH GAK LER... BILIK ASING-ASING...
    HAAKSSSS....

    ReplyDelete
  3. bilik asing-asing bu... dan gakkk..ahahakss...

    ReplyDelete
  4. seronok kan jalan2 ngan orang tua kita dan adik-badik kita...
    Tp kena ler sume spoting. Kalo jenis nak gi sana maleh..nak turun gi sini maleh...hmm...alamatnya, lain kali kalo gi jenjalan..takyah ikut dah ler, hehe..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]