Pernah tgk borang kat atas ni...
hahaha.. kalo yg kejer gomen sure pernah..
kalo yg swasta ni confirm tak..



kalo yg tak tahu apa dia SKT tu.
meh aku terangkan sikit...
SKt tu adalah Laporan Prestasi Tahunan yg dinilai pada setiap tahun...
bos akan menilai kita dan memberi amrkah yg sepatutnya...
markah penuh adalah 100% tapi takdelah org yg dapat 100%
itu aku rasa bukan orang..
itu malaikat..

Tapi ada gak bos yg beri anak buah dia 98%
kiranya org tu hampir-hampir nak jadi malaikat kot ekkk...
sebab sempurna yg amat...

Tapi tak kisahlah..
janji SKT aku lepas utk aku temuduga kenaikan pangkat...
kalau korang nak tahu 85% sudah dianggap cemerlang dalam perkhidmatan..
SKT ni penting ya utk kakitangan awam..
dengan SKT nilah.. pergerakan kenaikan gaji tahunan kita akan dianjakkan...

kalau tak isi borang ni..
alamat statik ler gaji korang...
dengan borang inilah juga..
Anugerah Khidmat Cemerlang untuk pegawai dan kakitangan akan diterima setiap tahun..
tapi jgn salah sangka..
bukan boleh dapat setiap thn tau cemerlang...
coz ada kuota..
korang paham-pahamjelah...

dan sepanjang perkhidmatan aku..
alhamdulillah...syukur pada Allah..
aku telah pun mendapat Anugerah tersebut...

so....now aku tgh bz yg teramat..
coz nak siapakan SKT ni..
due datenya sebelum 25h Disember...

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, December 21, 2009
categories:

6 comments

  1. Ena Says:
  2. wahh dpt APC.. bestnyer.. ena dah isi dah SKT tuw (walaupun x tanya).. last week.. he3x.. bile la time ena lak kan.. hik3x..
    Tahniah ye sbb pernah dapat APC :)maner tau nanti dpt lg.. rezeki tu..

     
  3. ppb_ppkp Says:
  4. imah dah 5 thn x dapat lagi APC kak..ihihih..
    thn lepas markah 90%...tahun ni up skit..
    xpe la..janji gaji naik..kekekek

     
  5. agak2 leh dapat cemerlang dak tahun nih...

     
  6. plggggg tak sukaaa nak isi2 SKT ni...tp nak naik gaji...heheehee

     
  7. Mak Izz Says:
  8. pn x prnh dpt lg. bkn sbb x cemerlang tp sbb ikut kuota (always think +ve) heheh. hrp2 adala peluang sy 2-3 thn lg. bdk br masuk dr sy pn dh dpt, sy lum dpt2 lg, mana aci.. (tp dorg dpt pn sbb kuota -> lain gred la katakan) *hehe.. pujuk hati

     
  9. Siput Comey Says:
  10. alamak..sya pun lom isi lagi SKT..aduhhhh...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS