Full width home nuffnang



Pernah tgk borang kat atas ni...
hahaha.. kalo yg kejer gomen sure pernah..
kalo yg swasta ni confirm tak..



kalo yg tak tahu apa dia SKT tu.
meh aku terangkan sikit...
SKt tu adalah Laporan Prestasi Tahunan yg dinilai pada setiap tahun...
bos akan menilai kita dan memberi amrkah yg sepatutnya...
markah penuh adalah 100% tapi takdelah org yg dapat 100%
itu aku rasa bukan orang..
itu malaikat..

Tapi ada gak bos yg beri anak buah dia 98%
kiranya org tu hampir-hampir nak jadi malaikat kot ekkk...
sebab sempurna yg amat...

Tapi tak kisahlah..
janji SKT aku lepas utk aku temuduga kenaikan pangkat...
kalau korang nak tahu 85% sudah dianggap cemerlang dalam perkhidmatan..
SKT ni penting ya utk kakitangan awam..
dengan SKT nilah.. pergerakan kenaikan gaji tahunan kita akan dianjakkan...

kalau tak isi borang ni..
alamat statik ler gaji korang...
dengan borang inilah juga..
Anugerah Khidmat Cemerlang untuk pegawai dan kakitangan akan diterima setiap tahun..
tapi jgn salah sangka..
bukan boleh dapat setiap thn tau cemerlang...
coz ada kuota..
korang paham-pahamjelah...

dan sepanjang perkhidmatan aku..
alhamdulillah...syukur pada Allah..
aku telah pun mendapat Anugerah tersebut...

so....now aku tgh bz yg teramat..
coz nak siapakan SKT ni..
due datenya sebelum 25h Disember...

6 comments:

  1. wahh dpt APC.. bestnyer.. ena dah isi dah SKT tuw (walaupun x tanya).. last week.. he3x.. bile la time ena lak kan.. hik3x..
    Tahniah ye sbb pernah dapat APC :)maner tau nanti dpt lg.. rezeki tu..

    ReplyDelete
  2. imah dah 5 thn x dapat lagi APC kak..ihihih..
    thn lepas markah 90%...tahun ni up skit..
    xpe la..janji gaji naik..kekekek

    ReplyDelete
  3. plggggg tak sukaaa nak isi2 SKT ni...tp nak naik gaji...heheehee

    ReplyDelete
  4. pn x prnh dpt lg. bkn sbb x cemerlang tp sbb ikut kuota (always think +ve) heheh. hrp2 adala peluang sy 2-3 thn lg. bdk br masuk dr sy pn dh dpt, sy lum dpt2 lg, mana aci.. (tp dorg dpt pn sbb kuota -> lain gred la katakan) *hehe.. pujuk hati

    ReplyDelete
  5. alamak..sya pun lom isi lagi SKT..aduhhhh...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]