Full width home nuffnang

Sebelum ni aku byk membebel kisah percutian aku..
tapi kali ni.. aku byk nak tunjuk gambo jer..
letih dek non membebel jer...
layan jelah gambo aku yg tak berapa nak sharp ni...
kamera ni buat hal betul...
nak kena ganti baru gamaknya ni...


Aik...
nape aku nampak gemuk plak dalam gambo ni...
Diet yg tak menjadi ker...
issshhh..isshhh...isshhhh....



Ini adalah abang aku...
bersama isteri dan anak-anaknya...
yg lelaki tu namanya adam...
aku suka layan budak tomei tu...
dalam family aku..
hanya dia jer yg lelaki kecik dan kiranya anak saudara aku yg palingkecik ler kot...
so dia yg menajdi perhatian dalam family aku tu...


Ini ko kenal kot..
En Hubby aku ler kan...
merangkap pemandu pelancong semasa di CH..


Ini namanya bunga..
ada yg tak kenal bunga?
wakakakka.... lawak bodoh plak...
bunga apa tak tahu aku....


Ini Aku dan disambping En Hubby tercinta...
Konon nak candid..
tapi sengal tak jadi...
Opppss.... yang.... awat nampak mcm ayang mengandung...ahaahkssks...


Ini namanya pokok periuk kera...
aku pun tak tahu nape namanya periuk kera....
takde rupa periuk dan kera pun...


dan ini namanya kaktus...
kenann sungguh aku kaktus ni...
tapi bila beli..
haram dia nak berbunga mcm tu...


jumpa tomato ni...
geram tul aku...
rasa nak petik jer...


masa aku tgk salad ni.. aku menjerit-jerit seronok...
So fressshhhhhhh...................
rasa mcm nak makan terus.......


dan ini plak mak aku dan ancik...
awat kejam mata plak ancik ni...
mak aku plak.. paling susah kalo nak amik gambo...
ngalahkan artis...
memajang tak mau....

7 comments:

  1. huh..salad tu memang nmpak besla!

    ReplyDelete
  2. bitau din...sila cover sikit peyot dia tu ye..ahaks...

    ReplyDelete
  3. puteri... badan kecik peyutnya size 35 weh...
    dulu masa cintan cintun baru size 27

    ReplyDelete
  4. waaah memang nampak ke"fresh"an salad tu kak...hehehe :)

    ReplyDelete
  5. cantik nye kak salad tu...geram plak nengoknye menghijau plak tu..

    ReplyDelete
  6. wahhh..sonotnya p CH...mesti best kan!

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]