Full width home nuffnang

Lama dah tak citer kisah diet aku ekk....2 minggu berdiet ni.. rasa-rasa ada perubahan ker.... camner nak ada perubahan... kalo dah aku cuma kurangkan makan jer.. bukan berdiet sakan pun...

Semalam adalah minggu ketiga aku diet.. tapi berat badan aku mcm tu gak.. yang peliknya kan... kalau pepagi buta time lepas mandi masa aku nak gi keje tu berat aku time tu ialah ....kg.. tp kalau bila dah tghari.. atau ptg ker.. jadi la ....kg pulakkk.. camner tu?????????

so smlm saya kembali berdiet cara tidak mengambil nasi langsung...... pagi ni aku makan bihun goreng letak telur mata lembu dan timun sikit....mesti korang kata apa punya diet lah aku ni kan... berdiet tapi sakan makan plak.....korang ckplah apa pun... tapi pada aku.. aku kena makan berat gak pepagi.... sbb tghari aku tak makan dan malam plak aku hanya makan biskut cicah air kopi jer....

buat masa ni... kalau aku ikut cara diet mcm dalam jusmate 5 tu.. mau pengsan aku... so pelan-pelan kayuhlah kan..... mana boleh drastik....biar lambat asal selamat kan..... kalau nak cepat boleh.. tapi aku taknak ler kurus kecut.... aku kalo boleh nak ler kurus yg tak menggelebehhh....

naper aku kata gini.. sbb member opis aku ada yg kurus 3 minggu 5 kilo... tapi kurus dia kurus kecut.. muka pun cengkung.. eeee.... taknak ler aku gitu.... aku ni dah ler gemuk.. kalau kurus drastik mau jadi gitu gak.... tul tak????

So korang tunggu jelah ekkkk... akan aku khabarkan berita gumbira itu nanti... ahahksss....

9 comments:

  1. salam...saya tak leh kalau tak makan nasik sehari....mau mengamuk perut nih....badan saya nih pun makin naik...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. kurus kecut? hehehe 1st time dgr :p

    ReplyDelete
  3. huu..ly takleh tak jamah nasi sehari..teruskan usaha ;)

    ReplyDelete
  4. klu diet pastu wat senaman lg bagus. bila la kita plak nk diet ni. huhuhu

    semoga berjaya..

    ReplyDelete
  5. weh sapa yang kurus kecut tu??? hiks

    ReplyDelete
  6. betul tu sarapan pg tu penting, t/ari ala kadar cukup air, mlm x mau mkn....he...he....aku pun x ikut...

    biras syah pun diet kow2 sampai kurus kecut, mcm tinggal tulang je muke cengkung dah nampak mcm org tua....itu pun die bleh ckp g yg die nampak gemuk...emmmm x tau lah....

    ReplyDelete
  7. semalam kita baca blog ntah sapa ntah pon cakap macam tu..pagi timbang lain..dah tgh hari lain pulak..ahahah~ ha..blog ratna

    ReplyDelete
  8. good luck okay.....diet2 pun kene laa mkn...kalo takde tenaga camner nak membako kalori kan...:D

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]