Full width home nuffnang

Malam tadi dan hari ni aku keseorangan..
En Hubby aku outstation ke Perak...
Huhhh!!!!! boring yg amat....
selalu dah biasa bergaduh.. bising-bising...ketawa..
kali ni sunyi sepi umah aku...

Masa takde nilah baru kita rasa merindu ekkk...
Start dia gi tgahri semalam..
hingga lah pagi ni...
asyik jer sms...
mcm org bercinta plak...

semua nak melaporkan...
mcm punch card plak...
ahahhakkksss...

so hari ni EN Hubby balik dari Perak..
1 hari je dia gi...
lepas tu petang ni kalau betul result PMR kuar we all kena balik ke Tganu..
nak uruskan persekolahan adik dia

kalau tak.. tak jadi ler gamaknya..
tapi aku dah ready dah baju semua...
memula malas nak ikut dia balik...
tapi dah dia mujuk aku suruh balik..
terpaksa ler ikut
cian plak tgk dia drive sorang-sorang...

so nanti-nantilah aku story pasal tu...
malas plak aku nak story hal adik ipar aku tu...
ahahahksss...

1 comment:

Bottom Ad [Post Page]