Full width home nuffnang



Malam tadi kan... tgh aku klik-klik astro tetiba aku tertekan ler channel 702... sekali tu ada plak citer the biggest loser asia... korang pernah tgk tak???
aku baru tu sekali tgk ko.... memang best aarr citer tu.. kisah org-org gemuk yg nak turunkan berat badan mereka...memang mencabar betul.... dengan senamannya, pemakanannya semua ada...

Lepas maghrib aku tgk international punye The biggest Loser... dalam kul 9.00 mlm baru aku tgk yg Asia punye... best gak.. cuma si sarimah tu...aku tgk mcm tak pandai je nak jadi pengacara... tapi maybe episod pertama kot....

Eeeeeeeee....... tak sabarnya aku nak tgk minggu depan....

10 comments:

  1. haaa akakk..favourite show sy jugak ni..klu tgk yg US tu, dorang btul2 kurus tauu..ada sy buat entry pasal ni hari tu..imagine dia dari badan besar, leh jadi kurus..ish...

    ReplyDelete
  2. x sempat nak tengok pun... aqilah asyik dok layan tom n jerry jek... ahaks..

    ReplyDelete
  3. Minat giler kat rancangan nih.. sejak dari first season.. Biggest loser Asia dah tengok 2 episod.. suka kat semangat si Kevin (paling gemuk) dr red team tu..

    ReplyDelete
  4. y not u enroll dalam biggest loser asia punya site..dia ajar kita a lot about losing weight..mb u boleh jadi winner dia..hehehe..tryla join..dia ajak org lose weight from home..i dah enroll dah

    ReplyDelete
  5. tumpang lalu nk drop komen.. hehe.. cuma geram dengan desmond (singapore) tu, dia leh tarik diri lak dr kump. merah... orang lain punya la berebut2 nak masuk TBL Asia, dia dah masuk leh tarik diri.. kasihan pada yang tak dapat masuk, peluang di persia2kan.. mmg tak sabar nak tgu stp minggu nak tengok hasil TBL Asia nih.. international mmg marbeles laa.. jeles negok nye.. hihi

    ReplyDelete
  6. samelah..suke gak tgk BL tu,diorg dpt bace surat dr famili pon kite blh nangis,heheh,yg omputihnye la..yg asianye baru tgk aritu

    ReplyDelete
  7. minat nk tgk tp x dpt tgk sbb remote org lain yg kontrol, sob..sob..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]