Ok, sapa yg se KPKK gi utk PTK nih. tarikh 24-26 Mei 2010
di UNITEN, Kajang.
Penginapan dan makan minum TIDAK DISEDIAKAN. Awal2 da dia bagitau.
Skang dah ada komponen generik, komponen Fungsional pulak.
Lps tu ada penilaian pemahaman, pemahaman dan penyelesaian kes serta temu duga berkumpulan.

Ini PTK 2 yg aku amik... lama dah apply...
konon-konon nak dapat aras 4 lagi...
tapi hampeh jer...
sbb tarikh tu sama ngan En Hubby konvo...

takpelah aku cancel demi suami tercinta..
PTK boleh amik lagi tahun depan..
tapi konvo hubby tu jelah sekali...
lepas ni tah bila plak...
kot dia buat PHD ke boleh le skali lagi...
tapi kot takde... camner kan...
so aku korbankan PTK aku demi meraikan hari yg gembira utk hubby aku...
lagipun aku dah janji dengan dia...
nak beri bunga ros sejambak...
wakkakakaka.....
lama tu janji.....
yelahkan...
hubby aku belajar pjj so masa yg diambil utk grad lama..

takpelah... korban kan.... dalam satu masa kita takleh tamak..
takleh semua benda kita nak...
ye dakkk.....

pesanan utk En Hubby...
sila masuk diari.. pengorbanan yang sang isteri buat ya....ahahhaks....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, May 18, 2010
categories:

7 comments

  1. rasp Says:
  2. cam lagu p.ramlee ek...
    berkorban apa saja *ihiks*

     
  3. sz | m.a.s.s Says:
  4. hehe...begitu la pengorbanan seorang isteri..sentiasa nak suaminya gembira kan..btol la k ina kata, konvo sekali je..PTK lain2 tahun blh amik...nnt kenaikan gaji mr hasben tu mesti dpt portion utk isteri tersayang juga kan..kuikuikui

     
  5. FIESYAH Says:
  6. betul tu kak! keluarga diutamakan dulu lg2 utk suami...die lah segala tuk kite semangat dlm dlm idup ini...

    PTK tiap thn ada, dpt x dpt je nak bt ye X?...

     
  7. nadja Says:
  8. kadang-kadang kita kena la berkorban kan kak.. tapi ok la

     
  9. atty's Says:
  10. betui tu kan .tak semua kita leh dpt dalam satu masa..perlukan pergorbanan..
    pasti satu hari nanti pengorbanan itu akan dihargai..

     
  11. gud luck =D
    ptk, jabatan pe kak?
    sy skrg tgh struggle exam kpsl...
    huh, 3 paper tu, pestime amek..
    btw, salam kenal

     
  12. Joyah Sempoi Says:
  13. takper, ptk tu anytime bole ambik..cam kiter, ambik cuti takde gaji ikut husband..lupekan seketika urusan pejabat, karenah bos, naik pangkat dan ptk..jaga anak dan suami jer..hehehe

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS